Vegard_Haug Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Paramount vil finansiere og utgi spill basert på sine filmer. Les mer Lenke til kommentar
IceDale Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Paramount håper også på å øke kvaliteten på sine lisensspill ved å ta en mer aktiv rolle i utviklingen. Ved å selv finansiere og overse prosjekter kan de sørge for kvalitetskontroll og gi utviklere tilgang på filmmateriale på et tidlig stadie av filmingen. lenger tid til utvikling er bra, men regner fremdeles med at det blir for lite tid, og man får et bugget produkt som selger fordi det lanseres sammen med filmen + et markedsføringsbudsjett på størrelse med oljefondet. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Eier de ikke allerede store deler av Eidos? Hva med å bruke de heller som markedsføringskanal? Men sant skal sies så har Eidos ikke klart seg så bra i det siste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Da er det vel klart for fullstendig lineære spill til ca. 300,- spenn som tar 2 til 3 timer å pløye igjennom. Fantasiløst og totalt uten interaktivitet. Grafikken blir imidlertid topp. Skeptisk jeg ? Neida... Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Da er det vel klart for fullstendig lineære spill til ca. 300,- spenn som tar 2 til 3 timer å pløye igjennom. Fantasiløst og totalt uten interaktivitet. Grafikken blir imidlertid topp. Skeptisk jeg ? Neida... Ikke glem at spillene kommer til å dukke opp på xbox/xbox360/ps2/ps3/wii/pc/psp/ds/mac også. Alle versjoner er porter av ps2 utgaven da den er billigst å lage. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Ikke glem at spillene kommer til å dukke opp på xbox/xbox360/ps2/ps3/wii/pc/psp/ds/mac også. Alle versjoner er porter av ps2 utgaven da den er billigst å lage. SATAN!!!! Ikke til Linux?!?!?!?!?! Og hva med Pippin? Og CD-i? Virtual Boy??? Uansett, dette kommer til å bli 3p1c ph41L uanset hvordan man vrir og vender på det. Lisensspill er og blir dritt i all evighet med ufattelig skjeldne unntak, sånn ca en gang hvert tredje år. Lisenspillene ødela jo nesten hele industrien med E.T også...må spille dét på emulator en gang... Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Alle har rett til å få en mulighet.. Så det skal jeg gjøre, før jeg sier noe mer.. Selv om jeg nok ikke er den første som kjøper ett spill av de.. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Tipper de vil prøve å kjøre samme modell som de gjør for filmer, leie inn folk(eller hele utviklerstudio) til hvert enkelt spillprojekt. Det kan jo være spennende å se om det vil fungere... Fordelen er jo åpenbart at man kan begynne og jobbe med spillet samtidig som man begynner med filmen, så i praksis vil jo utviklingstiden bli utvidet. Med tanke på hvordan lisensspill er nå i dag kan det vel ikke bli dårligere, så jeg er faktisk forsiktig positiv til dette. Lenke til kommentar
Solitas Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Da er det vel klart for fullstendig lineære spill til ca. 300,- spenn som tar 2 til 3 timer å pløye igjennom. Fantasiløst og totalt uten interaktivitet. Grafikken blir imidlertid topp. Skeptisk jeg ? Neida... Støtter meg nok til Tiltman her... Og til dere som snakker om at det blir lengre tid til utvikling: Ja, litt lengre. Husk at for de fleste (bra?) spill som lages, brukes det mangfoldige år på utvikling; at spillutviklingen begynner samtidig med filmingen betyr kanskje 10 måneders utvikling isteden for 8... Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 at spillutviklingen begynner samtidig med filmingen betyr kanskje 10 måneders utvikling isteden for 8... 25% lengre utviklingstid, det er en del det... Eller så er det nok ikke mange større filmproduksjoner som bruker så kort tid fra prosjektet blir godkjent til den slippes på kino. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg