BigWhig Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Jeg har fått en brikke fra PCutstyr.no Skal være en Twinmos m/winbond, men på chippene står det allikevel "Twinmos". Har sett tester av samme brikke, der det står "Winbond" på chippene. Regner med at det skal stå winbond på chippene? I så fall har jeg vel fått feil? STORT bilde (2400x1800): http://stud.hsh.no/home/ing01jso/twinmos-brikke.jpg Et bilde til: http://stud.hsh.no/home/ing01jso/twinmos.jpg Bildet av bare chippen: http://stud.hsh.no/home/ing01jso/chip.jpg Blir vel laber respons nå som torsdagsklubben er i gang, men kanskje det finnes en sjel som har glemt seg ut? Kommentarer ønskes! På forhånd takk! PS: Vennligst ikke bruk dette emne til å skaffe deg flere SPAM-posts. Lenke til kommentar
+RES+ Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Bilde er for utydlig til å lese hva som står på chipsettet på minnebrikken. Men jeg mener at det skal stå winbond med en hvit svak skrift på chipsett brikkene som er på minnebrikken. Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Bildet er da tydelig nok til å se at det står "TwinMos" på chippene. Ihvertfall hvis du maksimerer bildet. Uansett takk for svaret. Lenke til kommentar
Feanor Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Jeg har 512 MB twinmos brikker uten winbond. de ser ut akkurat som din... Står stort twinmos på chippene.... Kanskje jeg har winbond :D si det..... sikkert feil fra butikken......:? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 har du googlet på serienummeret eller det som står på chipsen? Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Fant lite på google, men kanskje noen andre finner? På chippen står det: TwinMos 03034 TMD7608F8E50D Har sett litt på www.twinmos.com, og der ser det ut som det står winbond på chippen. Bildene er allikevel for små til å være sikker. Uansett ville det vel være lite vits å reklamere med winbond chips, hvis de allikevel skal sette TwinMos sitt navn på chippene. Eller hur? Lenke til kommentar
formann Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Det skal stå winbond på chipene. Virker som om noen er veldig distré, eller prøver å lure deg. Uansett så hadde jeg blirr grinete Lenke til kommentar
DarkouZ Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 altså, winbond skal jo være bedre til klokking osv og hvis det der er u/winbond så har jo pcutstyr/Twinmos gjort en (eller flere??) feil. Ville hvertfall ringt pcutstyr Lenke til kommentar
mandela Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 jepp, bare se på dette twinmos-minne her Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Sendte straks mail til PCutstyr når jeg oppdaget det. Brikka har ligget i antistatisk pose en tid, ettersom jeg måtte sende tilbake hovedkortet mitt, og dermed ikke hadde bruk for brikka. Så nå må jeg vel sende tilbake brikka også, har jo tross alt betalt ekstra for Winbond. Litt surt, siden det står at det er med winbond på posen. En takk til alle som har svart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå