Joachim_F Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Utviklerne av det lovende actionspillet Prototype har droppet planene om flerspiller. Les mer Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Utviklerne av det lovende actionspillet Prototype har droppet planene om flerspiller. Les mer Dette bryr meg ingenting. Viktigere at de klarer å finpusse enspillerdelen til lansering, enn å levere en halvferdig en- og tospillerdel. Endret 31. mars 2008 av Jakoozie Lenke til kommentar
Bjorn Ole Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 For å si det slik, er bedre å gi ut et veldig bra singelplayer spill, enn et bra singelplayer spill med en slapp multiplayer del. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Gjør ingenting for min del. Skal ha spillet uansettt! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Er litt skeptisk til Prototype i alle tilfelle, etter at jeg fikk se gameplay-videoer syns jeg gameplayet ser litt udefinert og "tregt" ut. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jippi! Endelig noen som har skjønt det! Multiplayer er ikke alt! I forhold til f.eks Spillmagasinet som ga et spill trekk fordi det ikke hadde online del? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jippi! Endelig noen som har skjønt det! Multiplayer er ikke alt! I forhold til f.eks Spillmagasinet som ga et spill trekk fordi det ikke hadde online del? Noe av det verste jeg ser av anmeldelser er når de klager på "ikke online". Og ja, har lagt merke til at Spillmagasinet er blant de verste på sånne ting. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Er litt skeptisk til Prototype i alle tilfelle, etter at jeg fikk se gameplay-videoer syns jeg gameplayet ser litt udefinert og "tregt" ut. Og ikke minst, stivt! Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 dette er jo et spill man kjøper for singelplayeren kanskje like greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg