hildur01 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Det har seg slik at jeg ikke har peiling på datamaskiner i det hele tatt, men jeg har altså en bærbar pc av type IBM Thinkpad. pcen er uten lyd. Hvordan og hvor kan jeg laste ned hva slik at jeg skal få lyd på pcn min? Lenke til kommentar
Zhyl0 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Det har seg slik at jeg ikke har peiling på datamaskiner i det hele tatt, men jeg har altså en bærbar pc av type IBM Thinkpad. pcen er uten lyd. Hvordan og hvor kan jeg laste ned hva slik at jeg skal få lyd på pcn min? Prøv å laste ned ny lyddriver her: http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/TPAD-MATRIX.html Bare velg det DIN IBM thinkpad pc heter, produktnavnet eks: R51. Når du har klikket deg inn på din maskin på lista, blar du ned til Audio, og velger ditt operativsystem, det vil si Windows XP eller Windows Vista. GG Endret 31. mars 2008 av Zhyl0 Lenke til kommentar
Zhyl0 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) sorry for doublepost, ie klikka. Endret 31. mars 2008 av Zhyl0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå