k_h Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Noen som har erfaring med hvilken varebil som har best plass for lange personer. Tenker da på hvilken bil som kan ta setet lengst bak og dermed gi god benplass. Tenker på nyere varebil (2004 ---> ) eks. Ford Transit connect, Caddy osv. Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Pug Expert/Citroën Jumpy. Jeg er selv 197 høy og ikke direkte slank, og sitter godt i disse. Sitter forøver også greit i Partner/Berlingo - ihvertfall sammenliknet med Caddy og Kangoo.. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Ifølge BIL har Mitsubishi Grandis best plass i førersetet. Eller er det bare kassebiler du er ute etter? Lenke til kommentar
k_h Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Pug Expert/Citroën Jumpy. Jeg er selv 197 høy og ikke direkte slank, og sitter godt i disse.Sitter forøver også greit i Partner/Berlingo - ihvertfall sammenliknet med Caddy og Kangoo.. Ja, det er bare kassebil av den minste typen som er interesannt. Spørsmålet blir vel heller da hvilken av bilene som Caddy, Transit connect, partner, Berlingo etc. som har best plass ? Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Da ville jeg gått for Partner eller Berlingo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå