Gå til innhold

På tide med ny tlf! Motorola - Razr2?

Anbefalte innlegg

Har lenge hatt lyst på en kamskjell telefon, men det har liksom aldri vært noen aktuelle før no. Tenker først og fremst på V8.

Er de noen grunn til å ikkje velge denne telefonen? Fins det noen gode alternativ?

Eneste ankepunktet som eg ser at telefonen ikkje støtter minnekort, men 1/2Gig er sannsyligvisnok for meg. Heller ingen radio, men pytt pytt.

Trenger noen gode råd.

PS! Hvordan er det å kopiere telefonlister, bilder, filmer osv fra SE til Motorola?

Endret av Kløno
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Vurderer den sterkt selv jeg. Er ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffen, men så er den jo ufattelig sexy da :thumbup:

Personlig har jeg uansett ikke det store behovet for avanserte funksjoner, så jeg er ganske sikker på at den er mer enn bra nok for meg.

Lenke til kommentar

Er kjempe fornøyd med min V8. Den er en fett magnet.

Det som overrasket meg med den er at den er utrolig resistant mot riper.

Har hatt min i et halvt år, og har ikke en eneste ripe i den. Og eg bruker den aktivt hver dag :D

Det er problemer med de mms instillingene som følger med.

Det fikser du lett ved å laste ned nye fra din operatør.

Batteri kapasiteten er god. holder 4/5 dager med mitt bruk.

Lenke til kommentar

V8 er en super telefon om man ikke trenger no avanserte greier. Super byggekvalitet, bra skjerm, kjempeflotte taster og helt grei batteritid. Jeg solgte min fordi jeg aldri fikk mms til og fungere med Netcom/chess, og det var en nødvendighet for min del. Forutom dette så er det en av de beste telefonene jeg har hatt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...