Gå til innhold

Detaljer om nytt Dawn of War (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lQle7N2M

Virker som om de retter seg mer mot en sanntidsversjon av Tabletop versonen, istede for et strategi spill som bare har enheter som er basert pa tabletopp versjonen. Jeg er en stor fan hav Warhammer 40K universet og har spilt DoW mye, sa det nye DoW er noe jeg gleder meg til. Men jeg mener a ha lest at det ikke kommer ut for i 09.

Lenke til kommentar

Først kom DoW, så kom CoH med stort sett samme motor som DoW, og nå DoW2 med stort sett samme motor som CoH. Hvorfor er jeg ikke overrasket? :p

Jeg likte det første DoW, men av en eller annen grunn feilet jeg et oppdrag konstant uten å ane hvorfor. Det var ingen fiender i nærheten, ingenting jeg skulle beskytte eller noe som helst. Bare spilte en stund, og "Mission failed". Prøvde Winter Assault, men gikk fort lei. CoH overbeviste meg heller ikke noe særlig da det ble for likt DoW uten å være i nærheten av like bra, så vi får se om DoW2 kan bli interessant.

Leste forresten at det er co-op i hele kampanjen? Det har vel ikke sammenheng med at Red Alert 3 nylig ble offisielt - med co-op gjennom hele kampanjen? Hm... ;)

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...