Joachim_F Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Et europeisk spillblad ser ut til å ha de første detaljene om etterfølgeren til Warhammer 40.000: Dawn of War. Les mer Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Så utrolig herlig! Jeg hadde ventet på en skikkelig oppgradering og ikke nok en exp(Soulstorm skuffet rett og slett). Sitter spiller CoH akkurat nå og jeg kan godt se for meg Warhammeruniverset med den Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Seks squads hørtes da veldig lite ut? Det kan kansje fungere med Space Marineran, men neppe med Tyranids og orker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Virker som om de retter seg mer mot en sanntidsversjon av Tabletop versonen, istede for et strategi spill som bare har enheter som er basert pa tabletopp versjonen. Jeg er en stor fan hav Warhammer 40K universet og har spilt DoW mye, sa det nye DoW er noe jeg gleder meg til. Men jeg mener a ha lest at det ikke kommer ut for i 09. Lenke til kommentar
Prux Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Men jeg mener a ha lest at det ikke kommer ut for i 09. 09 er neste år da Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Først kom DoW, så kom CoH med stort sett samme motor som DoW, og nå DoW2 med stort sett samme motor som CoH. Hvorfor er jeg ikke overrasket? Jeg likte det første DoW, men av en eller annen grunn feilet jeg et oppdrag konstant uten å ane hvorfor. Det var ingen fiender i nærheten, ingenting jeg skulle beskytte eller noe som helst. Bare spilte en stund, og "Mission failed". Prøvde Winter Assault, men gikk fort lei. CoH overbeviste meg heller ikke noe særlig da det ble for likt DoW uten å være i nærheten av like bra, så vi får se om DoW2 kan bli interessant. Leste forresten at det er co-op i hele kampanjen? Det har vel ikke sammenheng med at Red Alert 3 nylig ble offisielt - med co-op gjennom hele kampanjen? Hm... Endret 1. april 2008 av thecrow77 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg