029kid Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) prøver meg igjen ettersom jeg ikke har fått noe svar på dette. Har partisjonert en disk i 2, men ønsker å overføre noe plass fra c: til d: hvordan gjøres dette i vista ? Må jeg bruke feks partition magic eller kan det gjøres i disc management ? Endret 31. mars 2008 av 029kid Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 aldri brukt vista saa aner ikke om det funker, men googla litt for deg og fant denne. http://www.bleepingcomputer.com/tutorials/tutorial133.html den funker visst hvis du har ntfs filsystem, saa regner med den funker paa fat32 ogsaa. krymp den ene, saa gjoer du den andre stoerre. Lenke til kommentar
029kid Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Hei, takk for svar. Jeg har tittet på den siden der før, men den tar for seg det å opprette en ny partisjon på en partisjonert disk. Jeg skal ikke opprette noe nytt, men bare overføre plass fra en partisjon til en annen. Når jeg shrinker C: får jeg kun expanded når jeg høyreklikker på C: og ikke D: Da er det "expand volume" bare grået ut og får ikke trykka på den. Endret 31. mars 2008 av 029kid Lenke til kommentar
029kid Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 ettersom partition magic ikke funker på vista er jeg tom for ideer.. ingen smarte hoder her som kan triks ? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Tror GParted kan fungere. Dette er et Linux program som kjøres fra CD. http://gparted.sourceforge.net/ Lenke til kommentar
029kid Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Problem solved.. Jeg brukte Paragon Partition Manager 9.0, genialt program som støtter vista! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå