Fløffy Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Er det berre meg eller har diskusjon gløymt å stilt klokka? Nede i høgre hjørne står klokka, ein time for seint hos meg.... Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Klokka kan bekrefte at forumet forsatt har vintertid.. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Det er nok berre deg Her er den rett! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Gå inn på "Kontrollpanel" og så "Foruminnstillinger". Der kan dere stille den/huke av for sommertid. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Av meg står det pao auto sommertid eit eller anna.. har logga inn og ut fleire gonger men klokka stiller seg ikkje.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Har alltid trur det var noko feil med det systemet der. Når eg slår på automatisk justering skjer ingenting, den sto faktisk på. Slår eg den av kan eg manuelt aktivere sommartid, det er meir påliteleg. Synest teknisk burde fiksa opp i dette. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?act=UserCP&CODE=04 Huk av autokorriger sommetid, og velg "somertid er aktivert" om ting ikke stemmer, eventuelt huk på autokorrigering. Klokken er helt rett her. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 @Drift: For gjester vil fortsatt klokken vises som feil, det bør rettes opp. Hentet fra tråd: Sommertid eller GMT? Når man ikke er innlogget viser klokken en time feil (fortsatt vintertid). Litt irriterende, men ikke veldig Det kan føre til misforståelser, komplikasjoner og forvirring så det at klokken går en time feil når man ikke er logget inn bør fikses. Godt observert cheeba Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (Automatisk svar) Dette er ikke et teknisk problem med forumet og saken blir derfor ikke gjort noe med her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg