ajocius Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hvordan kan man skrive ut hele artikel fra hw.no Det var veldig let i tidligere forum versjon, men jeg kan ikke finne den muligheten nå... Lenke til kommentar
ull50kk Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Du kan no bere ta print screen lime inn i Paint å gå derifra:) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Godt spørsmål. Utskriftsvennlig visning har vist forsvunnet ved sist oppgradering av layouten på hardware.no Jeg skal spørre litt rundt så jeg forhåpentligvis kan gi deg et svar. Lenke til kommentar
tkrognes Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 God utskrift er VIKTIG Enten alle sidene av en artikkel som en sammenhengende utskriftsvennlig side, eller som en pdf. mvh Terje Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Det burde være mulig å få lagt ut artikkelene i en PDF version som er utskriftsvenlig uten stor jobb? Håper dette skjer, er veldig greit å ha noe å lese på uten å være fullstendig avhengig av en PC. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Det spørsmålet har vært oppe flere ganger før, håper det blir gjort noe med snart. Sendte også mail til HW en gang for lenge siden om at jeg ønsket meg pdf-versjon. Fikk svar at det var en god ide, men har ikke sett noe til den... Synes det helst bør være to linker i hver artikkel; en til en pdf-versjon og en til en utskriftsversjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå