Gå til innhold

Årets aprilsnarr – hva er dine onde planer?

Myst

Anbefalte innlegg

Dagen i morgen er 1. april og dagen for å lure skikkelig våre medmennesker. Er spent på hva media vil komme opp med i år, men håper det blir bedre enn i fjor.

Personlig sliter jeg med å komme på gode spøk. Er egentlig ikke helt sikker på om jeg skal utsette mine venner for noe.

Fortell om deres planer og eventuelle forslag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde tenkt å lage snop, helt ufarlig, veldig godt. Skal sette et brett med dette på kontoret på lunsjrommet med en ved siden av lapp, "Versågod, ha en hyggelig 1. april".

Så får jeg se hvor mange som tør å spise:-)

Lenke til kommentar

(Ikke et forslag til aprilsnarr)

Leste en vits på baksiden av Nationen...

Den var noe slik som dette;

- Sønn; Mamma, mamma - skynd deg, far har skutt seg i kjelleren....

- Mamma; Hva er det du sier sønn? Det er ikke mulig...

- Sønn; Neida, Aprilsnarr! Han har hengt seg i garasjen :-)

--

Sikkert noen som ikke synes den er noe særlig, men må si jeg lo godt, både fordi den var bra og fordi den stod på baksiden av en høvelig seriøs avis :-)

Detomaso

Lenke til kommentar
(Ikke et forslag til aprilsnarr)

Leste en vits på baksiden av Nationen...

Den var noe slik som dette;

- Sønn; Mamma, mamma - skynd deg, far har skutt seg i kjelleren....

- Mamma; Hva er det du sier sønn? Det er ikke mulig...

- Sønn; Neida, Aprilsnarr! Han har hengt seg i garasjen :-)

--

Sikkert noen som ikke synes den er noe særlig, men må si jeg lo godt, både fordi den var bra og fordi den stod på baksiden av en høvelig seriøs avis :-)

Detomaso

Beklager OT, men den der lo jeg høyt og lenge av!

Lenke til kommentar
Ja da må du ha nøklene! Ratlåsen.

Ikke bare og åpne bilen. Sette den i fri ta av handbrekket vis det står på og trille den. Rattlås!

Man må vel ha nøklene skal man åpne døren uansett, med mindre naboen er noe helt utrolig skjødesløs med bilen sin.

Lenke til kommentar

Ikke bare og åpne bilen. Sette den i fri ta av handbrekket vis det står på og trille den. Rattlås!

Man må vel ha nøklene skal man åpne døren uansett, med mindre naboen er noe helt utrolig skjødesløs med bilen sin.

Ååå, det hadde jeg ikke tenkt på. :roll:

Lenke til kommentar
Jeg hadde tenkt å lage snop, helt ufarlig, veldig godt. Skal sette et brett med dette på kontoret på lunsjrommet med en ved siden av lapp, "Versågod, ha en hyggelig 1. april".

Jeg gjorde det på jobben, etter inspirasjon herfra.... slangt er det ingen som har tatt en bit... (Jeg kjøpte riktignok smågodtpose fra firstprice som så litt luguber ut i utgangspunktet da) Og dette er skikkelig godtesugne folk!

hehe

Lenke til kommentar

Jeg gjorde det på jobben, etter inspirasjon herfra.... slangt er det ingen som har tatt en bit... (Jeg kjøpte riktignok smågodtpose fra firstprice som så litt luguber ut i utgangspunktet da) Og dette er skikkelig godtesugne folk!

hehe

Jeg gjorde dette. Satt opp en lapp ved sinden av hvor det stod "Hurra for 1.april, god fordøyelse". Hadde med penn strøket over d'en og satt inn en 'n'. Ingen som torde å smake til å begynne med, alle satt rundt lunsjbordet og mistenkte hverandre for å ha satt det frem. Var ingen som ble "lurt" men var litt artig med litt småparanoide folk.

Lenke til kommentar

Ååå, det hadde jeg ikke tenkt på. :ohmy:

Ja der ser du! Lurt og tenke gjennom ting!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...