digitalglenn Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 morsom og flau opplevelse på jobb idag... står opp ca halv 8 og hopper i dusjen. ca 10 på kjører jeg hjemmefra og på veien sier jeg til megselv... jøss så lite trafikk det er idag... digg. og tenker ikke stort mer om det.... jeg parkerer bilen og trasker opp til jobb... klokka er da 08:01. da jeg kommer opp på jobb går jeg på do og sjekker at vinden ikke har tatt sveisen helt, da jeg kommer inn står sjefen og venter på meg... jaja tenker jeg var vel på tide at han tok det opp (er kronisk 1-5 min forsein, teit? javel... men thats me) og jeg stusser egentlig litt over hvor mye han bitcher... da jeg kommer inn til pulten min ser jeg de andre som jobber og jeg presterer og si, faan så fort dere er igang idag da! da snur sidemannen meg og sier: JA? kl er 5 over 9.... :!: plutslig går det et lys opp for meg og et lite sekund av lørdagskvelden blir plutselig husket.... jeg ser meg selv bli sur for at vi ble kastet ut tidlig fra byn... på søndag lå jeg stort sett i senga og så film og snaket ikke stort med folk, fyllesjuk var ikke win denne dagen tydeligvis... jeg synes det skal være en lov mot og stille klokka når folk er på fylla.... signer i denne posten hvis du er enig... faan så flau jeg var når det gikk opp for meg! Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 HEHE.. du er ikke den første og blir nok ikke den siste, men morrsom historie å lese. Har klart å gjort dette på ferie tur, da ble den fort en dag lengre og jeg ble noen tusen fattigere.. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg forsov meg Pga. Våkna en time forsent Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 forum klokken er ennu ikke stillt! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) forum klokken er ennu ikke stillt! Du må gjøre det selv da :!: Endret 5. april 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Glemte å stille klokka på mobilen jeg bruker som vekkerklokke og forsov meg på mandag, men rakk skolen såvidt. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Et par innlegg med off-topic er fjernet. Jeg minner om hva nettikette sier om påpekning av skrivefeil. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 helt enig skagen.. bra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå