EC Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Kan i alle fall bekrefte at 17-40 er et veldig bra objektiv. Har skutt mye med det, og kommer definitivt ikke til å kvitte meg med det! Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Det er bra, jeg vet det, men spørsmålet mitt var om det fantes bedre / andre alternativ. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Det er bra, jeg vet det, men spørsmålet mitt var om det fantes bedre / andre alternativ. Er vel kun det nevnte 16-35 objektivet, ellers må du over på EF-S systemet Lenke til kommentar
archanios Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Ef-s funkar jo ikkje med 1D mkII så det er vel ikkje noko alternativ. Har veldig lyst på 17-40 en sjølv. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Ef-s funkar jo ikkje med 1D mkII så det er vel ikkje noko alternativ. Har veldig lyst på 17-40 en sjølv. Nei, det er ikke et alternativ. Det er derfor jeg sa over på EF-S systemet. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Det er bra, jeg vet det, men spørsmålet mitt var om det fantes bedre / andre alternativ. Er vel kun det nevnte 16-35 objektivet, ellers må du over på EF-S systemet Tja, det er nok mange alternativer, men ingen som gir meg det jeg ønsker på en bedre måte enn 17-40/4L. Dermed, blir det sistnevnte. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 17-40 er et kjempeobjektiv, bruker det masse selv, men har i det siste tenkt tanken på å bytte det ut til fordel for 16-35. Grunnen er at jeg jobber som pressefotograf og at jeg elsker liten dybdeskarphet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå