oophus_3do Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Aasgaard: Fornøyd med intervjuet selv da? Noe nytt som kom frem? Forutenom nyheten vi allerede vet, eller er det kanskje noen detaljer om den nye nyheten som kom frem? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Blir nevnt noe i nyheten vår. Det største problemet med intervjuet er at alt må tolkes til/fra japansk, men artig fyr. Har ikke lyst til å gi noe sammendrag her nå, vil heller bruke tiden på å få gjort det klart for publisering. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Flotte greier, vi gleder oss Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Nei nei, tenkte såklart ikke på at du skulle røpe noe forutenom en teaser eller to Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Totte-: Da foreslår jeg at du plukker frem spillet igjen. Synes det er få idioter på nett. Jeg har i grunn aldri vært veldig plaget med det i Forza 2, men det er nok et enda mindre problem nå. Og hvis du skulle bli utsatt for en tulling, er det et langt mindre problem i Forza 2 enn i Gran Turismo. I Forza 2 holder du bare igjen litt inn mot første sving, hvis han kjører idiot vil han nemlig ruinere bilen sin allerede der. Ja, kan jo hende det har blitt bedre med tanke på at de som sitter igjen der er mer "seriøse". Jeg venter bare på Playseat Evo MS-Wireless Racing wheel adapter...... Spent på å lese intervjuet Aasgaard. Det må ha vært spennende å treffe han! Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Det blir også for dumt å hevde at det er bedre uten skademodell enn med en skademodell som ikke er perfekt. Kva baserer du det på? Man kan da like godt kontre med at det blir for dumt å ha med ein skademodell som er dårleg, bare for å ha med ein skademodell. Ja, skademodellen i Forza 2 er direkte dårleg. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 En ting jeg dog ikke skjønner, hvordan kan GT serien anse seg som en racing simulator når den ikke er i stand til å simulere skade? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Skademodellen i Forza har fakisk litt å si for gameplayet, ein mangel som noe som GT serien rett og sliett lider av skal man tro folket. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Skademodellen i Forza 2 dårlig? Vel, det er en mening men jeg vil nå fremdeles si at det er bedre at du kan ødelegge bilen din (som ødelegge girkassen eller bremsene f.eks) enn det er å ikke kan ødelegge bilen sin og proklamere at du er racing simulator. Neste blir vel MS Flight Sim, de fjerner simuleringen fordi det er bedre uten simulering ettersom de ikke kan simulere flyvning ordentlig. Say hello to MS Flight Arcade. Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Man kan kjøre front mot front i mange hundre kilometer i timen og oppnå litt bulker og møkkete lakk. Ikkje nok med det, man kan bare fortsette å kjøre!? Realistisk? Solid? Truverdig? God? Nei, ein slik "skademodell" kan man spare seg for. Turn 10 må ha vore heilt i fylleørska da dei lagte den. (Eg sa tidlegare at satire ikkje var nødvendig. Eg tok altså feil). Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 har du i heile teke spilt forza2...? kjører du front mot front i 200 så er det slutt...bilen er totalvrak... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Men i GT5 er det greit med tivoli biler Du er på bærtur. Endret 4. april 2008 av Mala Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Det blir også for dumt å hevde at det er bedre uten skademodell enn med en skademodell som ikke er perfekt. Kva baserer du det på? Man kan da like godt kontre med at det blir for dumt å ha med ein skademodell som er dårleg, bare for å ha med ein skademodell. Ja, skademodellen i Forza 2 er direkte dårleg. Du kan godt "kontre" med at Gran Turismo har et høyere tall bak seg enn Forza, for min del. Skademodellen til Forza 2 tilfører spillet mye som Gran Turismo-serien mangler per i dag. Du kan godt være uenig i at skademodellen er solid, men hvis du ikke ser hvordan den griper positivt inn i spillopplevelsen, tror jeg ikke du har prøvd spesielt hardt, for å si det forsiktig. Angående intervjuet så er jo det saftigste ute av sekken alt, og det er grenser for hva man rekker på 15 minutter. Spesielt når det må brukes tolk. Men det er da alltids noe. Endret 4. april 2008 av Aasgaard Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Angående intervjuet så er jo det saftigste ute av sekken alt, og det er grenser for hva man rekker på 15 minutter. Spesielt når det må brukes tolk. Men det er da alltids noe. Ja, og når publiseres intervjuet? Jeg venter i spenning.. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Det er det ikke opp til meg å avgjøre, men det ligger klart og venter på å publiseres. Nå er det jo helg, men ser ikke bort fra at det kommer i morgen. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Det er det ikke opp til meg å avgjøre, men det ligger klart og venter på å publiseres. Nå er det jo helg, men ser ikke bort fra at det kommer i morgen. Det håper jeg virkelig, jeg er klar for litt søndagskos. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Noen som har testet de nyeste oppdateringene? Skulle visstnok komme skademodelering nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg