Gå til innhold

Veronica Mars, ny sesong?

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om det kommer ut en sesong fire på Veronica Mars, eller om det allerede har kommet ut noe? Har akkurat sett ferdig sesong tre. Og er så nyskjerring på om de kommer til å forsette å sende/lage?

Endret av ariell
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, dessverre så ble serien lagt ned på grunn av dårlige seertall. Selv om CW kunne ha forsatte med Veronica Mars fordi Gilmore Girls ble lagt ned samtidig med sesong 3 av Veronica Mars. Du kan forresten finne en 10minutters(?) preview av hvordan serien hadde blitt hvis det hadde kommet en sesong 4, men etter det er det helt slutt for serien.

Lenke til kommentar
Nei, dessverre så ble serien lagt ned på grunn av dårlige seertall. Selv om CW kunne ha forsatte med Veronica Mars fordi Gilmore Girls ble lagt ned samtidig med sesong 3 av Veronica Mars. Du kan forresten finne en 10minutters(?) preview av hvordan serien hadde blitt hvis det hadde kommet en sesong 4, men etter det er det helt slutt for serien.

Fillern. VM var jo en genial serie. :( Har du link til det klippet?

Lenke til kommentar

Ikke hver så bånnfast på at hun skal være med i hele S3. Hun kommer desidert til å være opptatt med promoteringen av Forgetting Sarah Marshall(?) og Fanboys dette året. Bell har selv sagt at hun skal være med i hvertfall et fåtalls episoder, men kan trolig ikke flere.

Lenke til kommentar

Jeg aldri hele S3, bare at hun kommer til å fortsette med heroes. Vi vet ikke hva som kommer til å skje i serien, kan jo godt hende manusforfatterne vil drepe karakteren hennes.

Uansett så finnes det nok av serier man skulle ha sett mer til, selv er jeg veldig lei meg for at "As life as we know it" sluttet så tidlig.

Lenke til kommentar
Jeg aldri hele S3, bare at hun kommer til å fortsette med heroes. Vi vet ikke hva som kommer til å skje i serien, kan jo godt hende manusforfatterne vil drepe karakteren hennes.

Uansett så finnes det nok av serier man skulle ha sett mer til, selv er jeg veldig lei meg for at "As life as we know it" sluttet så tidlig.

Ja, det der er helt sant. !

Er enig i det om at "Life as we know it" sluttet så tidlig.

For det var en meget bra serie, utrolig morsom handling.

Og skuespiller prestajsonene var meget bra.

Men back to topic, synes det var synd at siste episode "The Bitch is back" var kort. Synes at det godt kunne vært en lengre episode siden de nesten visste at det ikke kom til å bli en ny sesong.

Men det virket jo som en bra start på en sesong 4, men Kristen er jo med i en god del annet nå også. Så da er det vell ingen mulighet for henne å være dektektiv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...