ariell Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Er det noen som vet om det kommer ut en sesong fire på Veronica Mars, eller om det allerede har kommet ut noe? Har akkurat sett ferdig sesong tre. Og er så nyskjerring på om de kommer til å forsette å sende/lage? Endret 31. mars 2008 av ariell Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Slutta for lenge siden! Veldig domt.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Det er vel ikke ferdigsent på TVN? Noen som vet når den vil komme på skjermen igjen? Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 TvNorge sender jo bare reprise og serier et halvt år etter andre land, så skulle ikke forundre meg om det kommer tilbake snart... Lenke til kommentar
GossipGirl Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Tv norge har akkurat sendt alle 3 sesongene av Veronica Mars, så det kommer nok ikke tilbake med det første. Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Kommer vell sikkert til å sende sesong 2 eller 3 fra en random serie, slik som de pleier å gjøre... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Tv norge har akkurat sendt alle 3 sesongene av Veronica Mars, så det kommer nok ikke tilbake med det første. Iiiik, er det ikke fler? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Nei, dessverre så ble serien lagt ned på grunn av dårlige seertall. Selv om CW kunne ha forsatte med Veronica Mars fordi Gilmore Girls ble lagt ned samtidig med sesong 3 av Veronica Mars. Du kan forresten finne en 10minutters(?) preview av hvordan serien hadde blitt hvis det hadde kommet en sesong 4, men etter det er det helt slutt for serien. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Nei, dessverre så ble serien lagt ned på grunn av dårlige seertall. Selv om CW kunne ha forsatte med Veronica Mars fordi Gilmore Girls ble lagt ned samtidig med sesong 3 av Veronica Mars. Du kan forresten finne en 10minutters(?) preview av hvordan serien hadde blitt hvis det hadde kommet en sesong 4, men etter det er det helt slutt for serien. Fillern. VM var jo en genial serie. Har du link til det klippet? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Fant en del av det hvertfall: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Kommer ikke til skje så lenge "veronica" har fått en rolle i serien heroes. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 synd, men det går bra hvis jeg bare får se mer Kristin Bell Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ja hun har vært fast innslag i sesong 2, og skal fortsette i sesong 3. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ikke hver så bånnfast på at hun skal være med i hele S3. Hun kommer desidert til å være opptatt med promoteringen av Forgetting Sarah Marshall(?) og Fanboys dette året. Bell har selv sagt at hun skal være med i hvertfall et fåtalls episoder, men kan trolig ikke flere. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg aldri hele S3, bare at hun kommer til å fortsette med heroes. Vi vet ikke hva som kommer til å skje i serien, kan jo godt hende manusforfatterne vil drepe karakteren hennes. Uansett så finnes det nok av serier man skulle ha sett mer til, selv er jeg veldig lei meg for at "As life as we know it" sluttet så tidlig. Lenke til kommentar
marterenee Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg aldri hele S3, bare at hun kommer til å fortsette med heroes. Vi vet ikke hva som kommer til å skje i serien, kan jo godt hende manusforfatterne vil drepe karakteren hennes. Uansett så finnes det nok av serier man skulle ha sett mer til, selv er jeg veldig lei meg for at "As life as we know it" sluttet så tidlig. Ja, det der er helt sant. ! Er enig i det om at "Life as we know it" sluttet så tidlig. For det var en meget bra serie, utrolig morsom handling. Og skuespiller prestajsonene var meget bra. Men back to topic, synes det var synd at siste episode "The Bitch is back" var kort. Synes at det godt kunne vært en lengre episode siden de nesten visste at det ikke kom til å bli en ny sesong. Men det virket jo som en bra start på en sesong 4, men Kristen er jo med i en god del annet nå også. Så da er det vell ingen mulighet for henne å være dektektiv. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Fant en del av det hvertfall: Se filmen hos Youtube crap crap crap! Det der så jo dritbra ut...finnes det mer? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Skal visst finnes en del til, men den er sletta fra You Tube. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå