akle Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hei Jeg har slettet noen bilder på kameraet mitt (eos 400D) og har hørt at det finnes programmer for og få di frem igjen. Det var både JPG og RAW Så jeg lurer på om dere vet av noen programmer som får bilden frem igjen gratis. og må jeg sette minnebrikken i PC-en eller kan jeg bruke kabel fra kameraet. mvh Akle Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Du må ha en kortleser ja. Er en del tråder om dette, så søk litt rundt så finner du. Legg gjerne inn filter med mitt brukernavn, jeg ha anbefalt program i andre tråder. Lenke til kommentar
JKKLstudio Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Kjøper du "ordentlige" CF-kort, som SanDisk Extreme III, så får du med RESQUEPRO (både for MAC og Windows). Det henter opp alle typer "slettede" filer fra alle kort og disker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Denne pleier å fungere veldig greit.. http://www.ontrackdatarecovery.com/file-recovery-software/ Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Zero Assumption Recovery fungerer 100x bedre enn de du får med proffkortene! Har fungert på alle mine kort, flere ganger. Uansett om det er slettede bilder, formaterte kort eller liknende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå