kingliva Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Ja, jeg har sett at det er veldig lite halo 3 klaner som er norske, og er hypp på og starte en men det er jo ikke veldig gøy og ha en klan bare jeg er med i, så er det noen som er med på og starte en halo 3 klan? hvis det er noen som er intrisert i og starte klanen med meg så er det vi første som stemmer over navne på klanen og emblem, det er enda bare et krav fra klanen eller er ikke et krav men hadde vært fint om du hadde mik vi trenger jo ett navn Navn : ? kom med forslag Emblem : ? jeg har et vi kunne hat men skal stemme over nettside : ? om noen tar på seg og lage det, trenger ikke Medlemer : 4 Medlems Navn : KingLiva 117 Eonzz jrmaster35 morten da owner jeg er jo ikke en utrolig god halo 3 spiller, men vis noen er hypp på og bli med i klanen så er det bare og legge inn et innlegg så svarer jeg så fort som mulig eller vis noen har lyst til og spille med en norsk spiller er det bare og legge til kingliva 117 på xbox live mvh Kim^^ Endret 31. mars 2008 av kingliva Lenke til kommentar
kingliva Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 eg er med ok hva er gametag'en din da? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Du smarten; Vi har en egen kategori for Halo her på forumet https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=463 Og det er en egen en for clan diskusjon osv. https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=101 Endret 31. mars 2008 av mX Lenke til kommentar
Maniac92 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg er med GT: Pro Driter Lenke til kommentar
wii360 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 jeg vil inn!! min gamertag er FlakeyMetal Lenke til kommentar
Mato Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 svarte i den andre tråden og er på vennelista di ;9 men heter meetmareli Lenke til kommentar
da9mt Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Svarte også i den andre tråden din, men om dere fortsatt vil ha fleire så er eg med! Gamertag: Da9mt Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Jeg er med! savner å spille halo online^^ Gamertag = les signatur Endret 6. mai 2008 av Andum Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) X91 Al CaponeX Edit: Ser ut som at du ikke spiller Halo 3 mer, så dropper å joine Endret 22. oktober 2008 av X91_Al_CaponeX Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Halo klan høres fint ut Hvis jeg kan joine kan du legge meg til på Xbox Live Gamertag: oyvindhg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå