Pondus777 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hei Noen som vet om et program som er i nærheten av 12Voip?? Viss du ikke vet hva det er så er det et program som kan sende så mange sms du vill men problemet er at du må betale for det... Er 5 prøve sms også må du begynne og betale... Det går også an og ringe viss du betaler men det er ikke denne funksjonen jeg er ute etter... Det jeg er ute etter er et program som kan: 1. Sende gratis og helst ubegrenset sms 2. helst ikke noe reklame på sms'n 3. Være enkelt 4. helst ha noen slags kontaktliste funksjon sånn at du slipper og bla opp på mobben for hver gang du skall sende melding Takker for svar Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Finnes nok ikke. Hvert fall hvis du ikke skal ha reklame. Endret 31. mars 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Selve programmet er ikke noe problem. Her kan man bruke mIRC om man vil. En tidligere kollega av meg gjør det. Problemet er å få det gratis. Det går nok ikke. Du trenger en avtale med en SMS-gateway. De selger sjelden mindre volum enn 10 000 av gangen. Lenke til kommentar
Pondus777 Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Hørtes trist ut Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Kan du ikke bare skaffe deg et abonnement med gratis sms som Netcom FreeText? (For å sende sms med PC-en bare plugger jeg i mobilen i den(SE w810i) og bruker MyPhoneExplorer, som er <3) Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Manfred på dette forumet utvikler et SMS program, men det er ikke gratis. www.kjappsms.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå