Didrik_AK Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hei. Jeg kjører en Compaq EVO n600c som skole, reise pc. den fungerer dritbra til å være snart 8år gammel så ikke mobb. den har nesten dødd parr ganger men nye harddisker har reddet den. nå er det et annet problem som har truffet meg. Jeg har kastet inn TinyXP på den istedefor den gamle treige XPen jeg hadde der. men TinyXP hadde jo ikke med seg PCMCIA drivern, som gjør at jeg kan bruke det trådløse nettverkskortet mitt Jeg har sittet en evighet på google/forum/prøvd selv osv. men til ingen nytt. noen som kan hjelpe meg/vet hvordan jeg redder kortet mitt? ~Diddern Lenke til kommentar
zacka Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Her er alle driverne (for XP) til denne modellen: http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechS...p;swEnvOID=1093 I og med at du har lagt inn TinyXP (som selvfølgelig mangler mange filer/drivere i forhold til XP) er det mulig at linken over ikke har den nødvendige driveren siden de som er listet opp der er de som ikke allerede ligger i XP. Det du kan gjøre er å kopiere driverkatalogen fra en maskin som har "vanlig" XP installert og deretter søke etter PCMCIA-driveren der på maskinen med TinyXP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå