Janerikn Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hei! Nå i det siste har PS3'n min begynt å tulle seg. Meldinger som "DLNA feil", "Feil på media-server" og mister internetten hele tiden, samt annet. Er det noen som vet hva som gjør dette? Jeg tror det startet etter at jeg kjøpte meg Gran Turismo 5 Prologue i går. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Er du sikker på at problemet ligger i ps3'n og ikke i en evt router? Kjører du trådløst? Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Dette problemet har jeg også, kjører trådløst, men for meg har det ingen konsekvenser, bare at det er J*VLIG irriterende når man ser på film Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Kjører trådløs ja, men internetten på laptopen som også kjører trådløs fungerer helt fint. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Kjører trådløs ja, men internetten på laptopen som også kjører trådløs fungerer helt fint. Utrolig mange som har samme problem, jeg er en av den. Si i fra om du klarer å fikse det! Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Om det er flere så kan det jo hende det er Sony som tuller? Kanskje noe oppdateringsgreie. Home? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Prøv å kjøre kabla da å se om det er sånn da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå