AnaXyd Skrevet 22. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2011 Fin den ja! Med litt sofistikerte mods fra min side, så vil nok den der bli norges feteste Celica! Og jeg kan kjøre fra alle, om jeg føler for det. Nesten ihvertfall. Lenke til kommentar
mossing91 Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Skjer det noe fremover mot sommeren eller? Hva er din sommers store planer med bil? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 Basicly er vel det å få byttet ut siste døra, slik at jeg får elvinduer begge sider. Så er det å sote rutene, og gjøre ferdig interiørlyset. Så frister tanken med en ny bil også, men ikke nødvendigvis GT4 denne gangen. Celicaen blir nok ikke solgt, så det blir heller 2 biler i garasjen! Noen forslag på hva som kan være fristende? Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Nå har du jo en "lekebil." Da kunne det vel kanskje vært kjekt med noe praktisk? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Prisklasse 100k - 200k. Hadde vært kjekt med en med litt mer plass i f.eks! Har sett litt på BMW 1-serie, da de er ganske fete.(samt sykt lett å skaffe en del dreiemoment og hk på nyere biler) Noen kompiser av meg har erfaring med de bilene, og er veldig tighte og gode. Men det blir kanskje litt mainstream. Jeg vet ikke.. Endret 4. juni 2011 av AnaXyd Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Om du vil trekke budsjettet litt; BMW 850. Eller 840 (ligger en til 180k på Finn nå, sjeldne i norge) Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Om du vil trekke budsjettet litt; BMW 850. Eller 840 (ligger en til 180k på Finn nå, sjeldne i norge) En ekte 850 har tolver Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 BMW åtter ja, det hadde faktisk vært noe her på Hadeland. Har kanskje sett èn tidligere, og det var nok bare en forbifarende. Og en V12 er jo ganske stor forbedring fra 7A-FE motoren. (Snakker vi motorswap? ) Men jeg tror det kanskje blir en litt heftig pris. Fristende er det, dog. Er det noen som har noen andre spennende forslag? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Den har hverken VANOS, CANBUS eller OBDII så swap skal være fullt mulig, men tror det vil bli trangt om plassen Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 langstilt 12er i motorommet til en Celica med tverstilt 4er? Jeg tror du må forlenge motorrommet med en gode 30-40cm da Skal du ha noe japansk med krutt i, så er Subaru Impreza noe du kan vurdere Eller Evo, men de er dyre med skilt. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hørt hørt om en som har pressa inn Skyline innmar i en Primera, så alt er vel mulig Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Og BMW motor i en Evo! Nei, det er nok mulig, men var vel egentlig mest ment som spøk! Noen andre forslag til biler? Impreza er jo en spennende bil, skal titte litt på den. Firhjulstrekk er jo tingen! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Være litt spesiell, så kan du jo ta Foresteren God plass til mennesker og anlegg! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Maserati Biturbo, da er du spesiell Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Mulig jeg er spesiell da, men prisen på noe slikt er vel helt forstyrrende høy? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=28533905 Tja, avskrekkende? Vel, mer skremmende billig enn skremmende dyrt ... Endret 6. juni 2011 av OML Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Haii! Det var faktisk en ganske heftig bil! Til en gunstig pris også! Dessverre sjarmerer ikke utseendet meg noe særlig, men vanvittig fin motor og interiør. Går vel greit an å chippe opp denne til 250hk tenker jeg! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Med 2,5l maskin og to turboer er denne lett å skremme litt opp i effekt ja. I tillegg er det ikke akkurat et vanlig syn å se slike rundt omkring heller. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Hadde jeg bodd i Norge nå, skulle jeg absolutt kikket nærmere på den der. Jeg liker utseendet også. Etter er kjapt søk her til lands, klarer jeg faktisk ikke finne noen Biturbo til salgs ..! Endret 6. juni 2011 av OML Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå