Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog 'n Showcase: Toyota Celica T20 - FAKTISK OVER 2000 BILDER I DENNE TRÅDEN! - [Update: desember 2010]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Update 05: Full korrigering og vinterklargjøring

mini-DSC00210.jpg

(Grunnet heftig med bilder, er loggen delt opp i flere poster)

Vis skjult innhold

Advarsel: Dette er en logg som ikke er konstruert for sarte sjeler! Mye boxerbilder er inkludert.

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar

Del 2/4

Vis skjult innhold

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar

Del 3/4

Vis skjult innhold

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar

Del 4/4

Vis skjult innhold

• Liker 3
Lenke til kommentar

Bøyer meg i støvet. Rett og slett imponerende. Både jobben og boxeren :tease:

Bildene sier sitt, med rett verktøy og tålmodighet så kan det bli utrolig bra. Blir enda mer spennende å se bilder utendørs i sollys, da ser du iallefall forskjell.

Du kan ikke komme å ta min bil også da? :p

Lenke til kommentar

Takk for ros folkens! :)

Bare kom med bimmern din du Brian!

Hvorfor S30+ og ull? Du lurer på hvorfor jeg bruker et fint slipemiddel på en grov pad? Isåfall så er det for å minske aggressiviteten på ullpadden. Om jeg hade brukt S03G så blir det jo betydelig grovere.. Og ull er visstnok the shit på plastik da det ikke går så fort varmt. :)

Flere kommentarer taes gjerne imot!

Lenke til kommentar
  Brian skrev (På 8.10.2010 den 22.04):

Bildene sier sitt, med rett verktøy og tålmodighet så kan det bli utrolig bra. Blir enda mer spennende å se bilder utendørs i sollys, da ser du iallefall forskjell.

Det er folk i samme by som deg som tar på seg slike jobber Brian ;) Så slipper du å dra så veldig langt. Kontaktinfo kan fås per PM ved interesse.

Til trådstarter; fantastisk jobb, som vanlig! Jeg ville dog vurdert å skaffe seg (gjerne låne da dem koster litt) instrument for å måle tykkelse på lakken. Så vet du med sikkerhet hvor mye du har å gå på ved stor korrigering enkelte plasser. Dumt å plutselig oppdage at man har tatt for mye.

Lenke til kommentar

Blei utrulig bra! Kjekt at du ser framgang når du legg så enormt med arbeid i det:)

Har en sånn irriterande "risting" i motoren min når eg slepp gassen på 2000 omdreingar i 1-2-3gir. Ser veldig dumt ut, og er j**** irriterande:p

Er det sånn du har og? Forøvrig en celica eg har og:)

Lenke til kommentar

Først og fremst, takk til alle for kommentar! :love:

SilentNET skrev (På 9.10.2010 den 8.18):
  Brian skrev (På 8.10.2010 den 22.04):

Det er folk i samme by som deg som tar på seg slike jobber Brian ;) Så slipper du å dra så veldig langt. Kontaktinfo kan fås per PM ved interesse.

Til trådstarter; fantastisk jobb, som vanlig! Jeg ville dog vurdert å skaffe seg (gjerne låne da dem koster litt) instrument for å måle tykkelse på lakken. Så vet du med sikkerhet hvor mye du har å gå på ved stor korrigering enkelte plasser. Dumt å plutselig oppdage at man har tatt for mye.

PTG måler er under vurdering ja! Men nå har jeg tatt det groveste på bilen, og heldigvis med hell. :) Takk for tipset!

Amberlamps skrev (På 10.10.2010 den 16.59):

Ble MEGET bra! Merker også at jeg digger felgene mer og mer for hver gang jeg ser dem!

Er den maskeringstapen spesielt til bil?

Maskeringstapen er ikke spesielt til bil, men det er 3M sin serie som sitter godt, og er lett å ta av. Noe dritt med teip som sitter sinnsykt, og river med seg lakk og greier i samma slengen...

bryggern skrev (På 12.10.2010 den 9.51):

Blei utrulig bra! Kjekt at du ser framgang når du legg så enormt med arbeid i det:)

Har en sånn irriterande "risting" i motoren min når eg slepp gassen på 2000 omdreingar i 1-2-3gir. Ser veldig dumt ut, og er j**** irriterande:p

Er det sånn du har og? Forøvrig en celica eg har og:)

Hvor heftig er denne ristingen? Er det sånn at motoren høres ut som den nesten kveles, eller om du var litt "slepphent" med clutchen? Jeg har feilsøkt litt og tror det er O2 sensoren som trenger bytte. Da skal visstnok dette bedre seg!

Mompen skrev (På 12.10.2010 den 13.39):

Veldig bra jobba Vegar, syke syke mann :D

Fornøyd med Flex Maskinen elller? Skal jo være av de beste den!

Flex er konge, rett og slett! Men det er så mye krefter i den, at jeg har ikke klart å temme den helt enda. DA maskin vs Flex roterende er en SJUK overgang! Men blir sterk i arma da! :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...