Pluggen Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Som du vet, så har jeg fått mer og mer sansen for bilen din, DERFOR vil jeg ikke ha min egen Med andre ord fordi jeg aldri ville greid å fått den like pen, og unik (her på kontinentet i hvertfall) Derfor jeg også nevnte på "Med mindre du solgte din"! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Da skjønner jeg! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Da skjønner jeg! Lese det du ser på er en fordel Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Nåja! Ikke bli for frekk nå! Lenke til kommentar
mossing91 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Må vel komme en update her snart? Har fulgt med flittig selv, og gjør noe av det samme med med T20 Celica Du står for mye av inspirasjonen samt 6gc.net, som du sikkert har hørt om. Hvor me senk hadde du tenkt deg på din? Sitter orginal TRD senk på 20mm på min nå, og den klarer fint lavere. Lykke til med bilen din! Alt arbeidet er veldig inspirerende! Legger ved et bilde av min med 20mm senk Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Har ikke gjort noe store greier i det siste på grunn av knallhard eksamenstid! Men fikk igjen bilen fra verksted i går, og bakfanger og lykta mi er nå som nytt! Bakfangeren var jo litt sliten fra før av, og jeg sleit med å få polert den helt smooth. Jeg har konkludert med at bakfangeren IKKE er blitt lakkert om, og hadde den originale lakkfargen på bilen. Da er det deilig å få på plass en nylakkert bakfanger som ser ut som et speil! <3 Jeg kan ta bilder av bilen om jeg får vasket den! Litt vanskelig å vaske bilen nå for tida da de kalde gradene er rundt -10 +/- nå! Kjedelig om at alt fryser nå! :O 6gc.net er jeg mye innpå ja! Mye bra der inne! TRD senkefjører bare, eller dempere også? Har du bare senket den foran, for den ser original ut bak? Altså, bilen ser jo høyere ut foran origialt, så om man senker foran blir det jo riktig! Takk for ros! Slikt varmer! Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Er vi langt unna ny update eller? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Kan vel fortelle at jeg har planer om å smokke inn den nye sentrallåsen i de nærmeste dagene! Noen av dere som veit om folk som kan overføre chiper fra nøkler til nye? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 I forhold til startsperre? Har ikke hørt om noen som gjør det men en løsning, men som vel ikke er god nok for deg , er å plassere den gamle nøkkelen i nærheten av tenninga. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Ja, det funker vel å lime fast den gamle nøkkelen i tenninga ett sted, men da faller liksom poenget med startsperre bort... Noe jeg ikke ønsker! :O Men det må jo være noen som driver med dette? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Se siste post. Kanskje det funker for deg også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Nå har jeg sett gjennom alle 60 sidene, og jeg må si jeg er mektig imponert, such dedication! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Takk skal du ha! Håper at det har vært en grei utvikling over de 60 sidene! Endret 19. desember 2009 av AnaXyd Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Vil bare ønske alle som følger med her en God Romjul og et Godt Nyttår! Dårlig med updates i det siste, da det er fryktelig kaldt å sitte ute nå for tida! Men neste oppdrag er å montere den nye sentrallåsen! Endret 30. desember 2009 av AnaXyd Lenke til kommentar
StianKron Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hvor mange pakker dempematter har du brukt? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Såå... hvor tenkte du eventuelt å ha orange neon/LED- lys? Lenke til kommentar
mossing91 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Du, kan vi få et bilde av bagaserommet med hvordan du har dekket til forsterkerne og festet den spon/mdf platen du har der hvor reservehjulet var før. Driver selv med stereobygg i min T20, og skal ha forsterkerne samme stedet, men sliter med å finne en god festemulighet for den platen vi legger ned der hvor reservehjulet var før, på grunn av den opphøyde delen i rommet der, og jeg ønsker heller ikke å skru noe gjennom karosseriet grunnet rustfare osv. Driver å bestiller dempermateriale nå så jeg også får vekk all skranglingen fra plastikken Har vel sånn sett et ganske likt oppsett som deg. BF0804 til front og bak sett Seas preformance forann Pioneer 3 veis bak, husker ikke benevnelse atm.... BF7501 som driver en DY9812 i bagasjen Lykke til med videre bygg i bilen, også er det bare å ønske seg varmere vær som man kan modde/bygge i ! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Du skal iallefall ha all ære for at du orker å stå ute i kulda å fortsette. Jeg selv har hanket inn årene for denne gang da gradstokken passerte -18. Et verksted/garasje er absolutt et must hvis man har tilgang på det. Selv har jeg vært så heldig å fått tak i verkstedplass som jeg håper å flytte inn i i løpet av slutten av januar, så da blir det litt liv i min tråd igjen også. For det er jo dritmorro når man fikser nye ting med bilen som man er fornøyd med, og som ser ti ganger bedre ut enn orginalt. Følger fortsatt med selv om jeg ikke skriver så ofte i tråden lengre ser du. Spent på flere bilder av de nye herlighetene montert i bilen. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Hvor mange pakker dempematter har du brukt? Jeg har brukt 1x bulk pakke med Vibroplast + 2 vanlige. Det blir vel sånn rundt 25-30 pakker! Og har enda ikke fått dekket alt. Mangler gulv og torpedovegg! Såå... hvor tenkte du eventuelt å ha orange neon/LED- lys? Under beina! Du, kan vi få et bilde av bagaserommet med hvordan du har dekket til forsterkerne og festet den spon/mdf platen du har der hvor reservehjulet var før.Driver selv med stereobygg i min T20, og skal ha forsterkerne samme stedet, men sliter med å finne en god festemulighet for den platen vi legger ned der hvor reservehjulet var før, på grunn av den opphøyde delen i rommet der, og jeg ønsker heller ikke å skru noe gjennom karosseriet grunnet rustfare osv. Driver å bestiller dempermateriale nå så jeg også får vekk all skranglingen fra plastikken Har vel sånn sett et ganske likt oppsett som deg. BF0804 til front og bak sett Seas preformance forann Pioneer 3 veis bak, husker ikke benevnelse atm.... BF7501 som driver en DY9812 i bagasjen Lykke til med videre bygg i bilen, også er det bare å ønske seg varmere vær som man kan modde/bygge i ! Det ligger massivt mye bilder av akkurat dette helt i førsten av workloggen! Du har den støtta som du skrur fast reservehjulet i, den kan man bruke vøtt! Den jeg brukte! Om du mekker deg noe firkantstål som er godt festa i plata som du kjører nedi reservehjulsbrønnen, så kan du skru denne fast i denne støtta. Takk, håper virkelig været blir noe nærmere 0 grader nå, bare ikke FOR varmt slik at det blir sludd og helvette på veiene. Da går det faktisk an å gjøre noe ute! Men slik som det er nå, -22 grader her, så er det om å holde seg på et varmt sted! Lykke til du også! Du skal iallefall ha all ære for at du orker å stå ute i kulda å fortsette. Jeg selv har hanket inn årene for denne gang da gradstokken passerte -18. Et verksted/garasje er absolutt et must hvis man har tilgang på det. Selv har jeg vært så heldig å fått tak i verkstedplass som jeg håper å flytte inn i i løpet av slutten av januar, så da blir det litt liv i min tråd igjen også. For det er jo dritmorro når man fikser nye ting med bilen som man er fornøyd med, og som ser ti ganger bedre ut enn orginalt. Følger fortsatt med selv om jeg ikke skriver så ofte i tråden lengre ser du. Spent på flere bilder av de nye herlighetene montert i bilen. Verkstedplass er smooth! Du får glede deg til det! Det er jo, så og si optimalt! For du bodde vel litt kronglete til, og måtte stå på parkeringshus osv, eller husker jeg feil nå? Nice at dere følger med, det liker jeg! Bilen er jo ikke akkurat ferdig modda enda! Ha et videre godt nyttår! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Måtte "låne" parkeringshus ofte, og i værste fall stå utendørs uten ly for vær og vind. Blir fort kaldt å stå å lodde noe greier når 10 blå blåser deg i nakken. Men ja, plass innendørs med varme er alt jeg trenger. Kommer til å hive bilen opp på lastebilbukker så snart plassen er ordna og gå i gang med bytte av diverse deler og turbokonvertering selvfølgelig. Er jo en fryd å følge med sånn som du spammer med bilder. Ikke minst gjør du det skikkelig når du først gjør noe. Blir bilen noen gang ferdig modda? Føler det samme med tralla mi, tror aldri jeg blir ferdig med den i grunn. Kommer alltids noe nytt som jeg bare må putte på den/forbedre ved den. It's a curse. Endret 6. januar 2010 av Brian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå