AnaXyd Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 Da var bestilling på følgende gjort: Batteri: Odyssey PC1700 Forsterker: Hertz EP4 Frontsett: Seas Lotus Reference Batteriterminaler fra Tsunami + Diverse kabler Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg og! Detta blir saker! Spesielt spent på SEAS settet, og hvordan det er i forhold til Tarantulaene mine. HÅPER det er skikkelige saker! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg kan fortelle at studiomonitor-produsenten Genelec bruker Seas elementer i høyttalerne sine. Og dette er jo kjent for være gode saker, noe som også reflekteres av prsien. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Da bør disse være meget gode også! Jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg! Blir hardt å montere dette i kulda men... Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Dette blir spennende ja. satser på at du får d like perfekt som resten av bilden er Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hvor kjøpte du egnentlig dine plasmaskiver og hvor mye kostet de? Jeg har et "tilbud" på 900,- med frakt til min bil. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Via Iceman22 her på forumet! Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Kan ikke skjønne annet enn at vi har samme leverandør da! Christian fra Sandefjord. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Stemmer det! Skjønte ikke hvordan du hadde mekka deg så bra pris serru! Så det måtte jo være fra han! Anlegget er på vei til meg nå forresten, i to forsendelser til og med! BIG STUFF IZ COMING TO MYAH HOUAZ! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 23.10.09 08.14 ANKOMMET POSTKONTOR HÅHÅHÅ! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hvis du ikke får det levert på døra, så må du vente til i morra (eller mandag) før du får den. (Hvis du ikke er veeeeldig heldig da..) Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Åå? Hvorfor det? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Glem det Jeg leste feil.. troddet det stod omlastnignssentral Bare å sprigen å hente da! Blir det update i helga eller? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Ja nå begynte jeg å lure her! :O Denna skal hentes idag, og batteriet skal på plass idag! Skal prøve å få ut en update i løpet av helgen ja, får se hvor mye styr det blir med å legge opp den nye forsterkeren osv, med tanke på å trekke kabler inn i dørene osv. Det er litt kjett å drive i kulda, og jeg vil gjøre det ordentlig denne gangen! Dere skal ihvertfall få et oversikts-teaser bilde over innholdet ganske så fort! Lenke til kommentar
Robols Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Vi gleder oss veldig! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Tør jeg gjette på at du kjøpte fra Engen? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Er nok fra Engen ja! Knallmann! Da var pakken(e) hentet, og må si jeg måtte le når postfolka skulle bære batteriet frem til disken! :O Veide vel rundt 27kg! Det var ikke like morsomt når jeg måtte bære det ut fra senteret til bilen selv.. Well, jeg lovte dere en "innholdet-fordelt-utover-teaser": WOW! Sier jeg bare til byggekvaliteten på disse! "greia" i midten er faktisk hard som stein, og tydeligvis festet godt i magneten eller noe. Trodde det var sånn skjør sak som det pleier å være, men neida! Dette blir herlig å få inn dere! Først ut er nok batteriet nå idag, så får vi se om jeg rekker noe i morra! Endret 23. oktober 2009 av AnaXyd Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Konge! Er som på julaften mye kom godsakene på a? Endret 23. oktober 2009 av Mompen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå