Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog 'n Showcase: Toyota Celica T20 - FAKTISK OVER 2000 BILDER I DENNE TRÅDEN! - [Update: desember 2010]



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+oiasdf79

Jeg kan fortelle at studiomonitor-produsenten Genelec bruker Seas elementer i høyttalerne sine. Og dette er jo kjent for være gode saker, noe som også reflekteres av prsien. :)

Lenke til kommentar

Ja nå begynte jeg å lure her! :O Denna skal hentes idag, og batteriet skal på plass idag! :D

 

Skal prøve å få ut en update i løpet av helgen ja, får se hvor mye styr det blir med å legge opp den nye forsterkeren osv, med tanke på å trekke kabler inn i dørene osv. Det er litt kjett å drive i kulda, og jeg vil gjøre det ordentlig denne gangen! :)

 

Dere skal ihvertfall få et oversikts-teaser bilde over innholdet ganske så fort! :D

Lenke til kommentar

Er nok fra Engen ja! Knallmann! :)

 

 

Da var pakken(e) hentet, og må si jeg måtte le når postfolka skulle bære batteriet frem til disken! :O Veide vel rundt 27kg! Det var ikke like morsomt når jeg måtte bære det ut fra senteret til bilen selv..

 

Well, jeg lovte dere en "innholdet-fordelt-utover-teaser":

 

IMG_6773.jpg

 

 

IMG_6775.jpg

 

 

IMG_6776.jpg

 

 

IMG_6780.jpg

 

 

IMG_6782.jpg

 

 

IMG_6784.jpg

 

 

IMG_6785.jpg

 

 

IMG_6786.jpg

 

 

IMG_6787.jpg

 

 

IMG_6788.jpg

 

 

IMG_6789.jpg

 

 

IMG_6791.jpg

 

 

IMG_6792.jpg

WOW! Sier jeg bare til byggekvaliteten på disse! "greia" i midten er faktisk hard som stein, og tydeligvis festet godt i magneten eller noe. Trodde det var sånn skjør sak som det pleier å være, men neida!

 

IMG_6795.jpg

 

 

IMG_6796.jpg

 

 

IMG_6799.jpg

 

 

IMG_6800.jpg

 

 

IMG_6801.jpg

 

 

 

Dette blir herlig å få inn dere! Først ut er nok batteriet nå idag, så får vi se om jeg rekker noe i morra! :)

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...