AnaXyd Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 Fikk beskjed om at Hertz var hakket bedre og i mer riktig klasse enn dynabel forsterkeren! Så, nå ble jeg usikker her.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Hvem sa det, forhandleren av Hertz? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Nei, faktisk ikke.. Men kilden som jeg bruker! Han er svært kjent, og dere har helt sikkert hørt om han. Han selger alt fra dynabel, pioneer, hertz til odyssey osv... Så han bør vel ikke favorisere ting uten videre når han selger så mye forskjellig. Skulle gjerne hatt noen meninger om dette her! Endret 29. september 2009 av AnaXyd Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Førstenavnet er Anders? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Nei.. Tenkte du på Fleicher? Er ikke han.. Men samme det! Jeg må vite hva som er best her! Kom gjerne med tips og innspill! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Damn, Vegard! Viste ikke at du hadde gjort såå mye med bilen. All cred til deg! Endret 30. september 2009 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Tihi, takk Kjetil! Lest igjennom hele loggen nå? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Ja, hvertfall 90% av den. Kunne ønske jeg hadde vilje/lyst til og bruke så mye tid på min Endret 2. oktober 2009 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Hehe, er man lidenskapelig interessert så blir det jo bare sånn! :0 Er jo morro da, det blir jo bra til slutt! (Bare at det ikke finnes noen slutt) Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Økonomisk dilemma: Jeg har 4 ting å velge imellom som jeg skal svi av noen penger på: - Soting av ruter - Nye felger og dekk (vinter) <- Jeg HAR jo vinterfelger med nye dekk omtrent, men de ser så stygge ut at jeg blir deprimert av tanken med å bytte.. - Bilstereo-oppgradering(batteri osv) - Oppgradering av eksosanlegg (fra kat og ut) Men hvilke? :S Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg ville nok ikke kjøpt nye vinterfelger, men det er for at jeg mener at man ikke ser mye på bilen om vinteren. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Størrelse på vinterdekka dine? Ville prioritert mild soting (toning) om du går for utseendemessig forbedring, om ikke så er det vel annlegget som hadde stått for tur Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Sant at man ikke ser så mye på bilen om vinteren, men jeg blir deprimert av looken fra de vakre felgene jeg har idag, versus vinterfelgene (klarlakken har falt av osv, så de ser HELT ille ut) Størrelsen var vel 185/65 R14 mener jeg.. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Nye felger i 14" koster ikke mange kronene da Kan skifte ut felgene nå, å heller kjøpe nye (større) felger og dekk når dekka er utslitt Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hvordan er vinterfelgene da? Om det er de grisestygge stålfelgene så ville jeg nok prioritert de. Om det ikke er det ville jeg kasnkje pusset/lakket de du har også sote ruter. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Vinterfelger skal ikke være fine, så lenge dekkene er gode ville jeg beholdt disse. Jeg ville tatt stereoen, sotingen tar du når sommeren kommer. Ikke vits å fikse på utseende når du skal ta på noen kjiipe vinterhjul Lenke til kommentar
dePt Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 I grunn et godt poeng. Stereo først, så sot. Så tuning Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Her er det gjort mye god jobbing! Fortsett slik videre Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Går for stereo du Vent med tuning og ræll til sommern igjen, trenger ikke så mye power om vintern Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Da blir det nok anlegg! Har nesten alt jeg trenger i tilbudet som jeg har fått satt opp også, er nesten bare å betale! Men ang. batterier. Jeg har fått tilbud på et Odyssey PC1700 batteri på rundt 3k, samt et tilbud på Exide Maxxima 700 på 1k. Hva er best å velge? Og BTW: Min neste bil! http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=574692 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå