WheelMan Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Ser for meg avisoverskriftene.. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 Blir sikkert spenstige overskrifter det ja.. Uansett, har bestilt noe fiffig, lovende og heftig nå. Dette vil dra opp utseendet BETRAKTELIG! Kommer vel om et par uker fra statene, så nå er det bare å glede seg som en liten unge! Fikk forresten prisanslag for soting, 750,- per rute. Er dette litt mye? Skal uansett prøve å gjøre det enklest mulig for sotemannen ved å ta av alle dørtrekk, så jeg får det litt rimeligere. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Åhhh, hva har du bestilt fra USA? Gi oss noen hint. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Kanskje senk? Ville vært litt ironisk i og med at han sier "Dette vil dra opp utseendet BETRAKTELIG!" Lenke til kommentar
Brian Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 ånei, nå er det igang igjen. To uker med kverrulering og rundtur i grøten. Siden det drar opp utseende betrakelig så må det være noe veldig vesentlig. Tenkte på styling, men kan ikke helt se for meg at det er noe du plutselig fikk over deg å bestille heller. Mer sannsynlig at det er senkesett det er snakk om da. Men hva er det? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 Jeg har tenkt å avsløre det litt før nå da.. Jeg kan si at det er eksteriør, og at det er JÆVLA nice oppgradering i forhold til hva som er der fra før av! tihi! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Nei, jeg er ikke den typen som vil style bilen min til helvette. Da må det være lett styling som front/back splittere og originale facelift sideskjørta. IKKE sånn plastic fantastic fra Taiwans lumske bakgater. Bare tanken på å høre at det flagrer glassfiber og plastikk rundt bilen min gjør meg lettere uvel! :S Men, prøv igjen Adrian! Eks: (spoiler rundt denne er greit) Endret 27. juni 2009 av AnaXyd Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Jeg tenkte i retning splittere o.l. Hmm.. gi oss et hint, da. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 Nice, da har du skjønt det vøtt.. Hmm, hint ja. Det er som regel vanskelig det! Noe av det er plastikk, noe gummi, og litt glass. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Er det noe "vanelig" eller noe som folk ikke tenker på..? Lissomm... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Ingen nye lykter sa han, når jeg spurte han på MSN - han har jo allerede byttet baklyktene o.l. Han ga meg ikke noe konkret svar, dog - bare at han skulle avsløre det iløpet av dagen Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Tenkte siden glass var nevnt Plastfelger med glassdekk og svidd gummi? Edit: Må jo bli glassfelger med plastdekk må det være i så fall? Endret 28. juni 2009 av Pluggen Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Dette settet? Kan være en del leveringstid da dette kommer fra USA. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Blerk!.. Veilside er så.... Oppbrukt... Lenke til kommentar
Brian Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Han ga meg ikke noe konkret svar, dog - bare at han skulle avsløre det iløpet av dagen Jeg venter utålmodig! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) HEI! Skal jeg avsløre det nå? EDIT: Konge forslag Pluggen! Det hadde vært fett! Endret 29. juni 2009 av AnaXyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå