Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog 'n Showcase: Toyota Celica T20 - FAKTISK OVER 2000 BILDER I DENNE TRÅDEN! - [Update: desember 2010]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir sikkert spenstige overskrifter det ja.. :p

Uansett, har bestilt noe fiffig, lovende og heftig nå. Dette vil dra opp utseendet BETRAKTELIG! Kommer vel om et par uker fra statene, så nå er det bare å glede seg som en liten unge! :D

Fikk forresten prisanslag for soting, 750,- per rute. Er dette litt mye? Skal uansett prøve å gjøre det enklest mulig for sotemannen ved å ta av alle dørtrekk, så jeg får det litt rimeligere.

Lenke til kommentar

ånei, nå er det igang igjen. To uker med kverrulering og rundtur i grøten. :p Siden det drar opp utseende betrakelig så må det være noe veldig vesentlig. Tenkte på styling, men kan ikke helt se for meg at det er noe du plutselig fikk over deg å bestille heller. Mer sannsynlig at det er senkesett det er snakk om da. Men hva er det? :D

Lenke til kommentar

Nei, jeg er ikke den typen som vil style bilen min til helvette. Da må det være lett styling som front/back splittere og originale facelift sideskjørta. IKKE sånn plastic fantastic fra Taiwans lumske bakgater. Bare tanken på å høre at det flagrer glassfiber og plastikk rundt bilen min gjør meg lettere uvel! :S

Men, prøv igjen Adrian! :D

Eks: (spoiler rundt denne er greit)

bot_toy_104.jpg

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...