Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog 'n Showcase: Toyota Celica T20 - FAKTISK OVER 2000 BILDER I DENNE TRÅDEN! - [Update: desember 2010]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med Adrian her. Her har du prioriteringslisten din:

- Senk

- Sot

- Lett tuning

- Dør mods og annet phun :fun:

Så da er det bare å sette igang :)

Jeg kunne også tenkt meg å sett et par enkle skjørt + muligens front splitter? :devil:

Edit: Nei fuck front splitter, finnes jo ikke noe pent... :roll:

Endret av dePt
Lenke til kommentar

Blir som å pisse i motvind. Merker du forskjell med det filteret der vs orginalfilteret, så er enten orginalfilteret potte tett, eller så lider du av sterk placebo. Da holder jeg heller en mer knapp på effektanlegg, selv om det ikke gir store gevinsten heller.

Når jeg selv bytta til effektanlegg merka jeg minimalt til effektøkning, men jeg merka fort at responsen ble bedre, og lyden er jo til å få gåsehud av. :p

Lenke til kommentar

Lyden er jo herlig. Men det er jo bare show.

Har en kompis med en saab 9.3 2.0 Turbo som han påmonterte dumpventil.

Bilen i seg selv er ikke veldig imponerende med han fryder seg godt over "psssh" lyden når han girer :p

Lenke til kommentar

Jøss, her hadde det jaggu meg kommet mange poster de siste dagene! :D Flott at dere prater litt inne her, syntes det bare er koselig jeg.. :wee:

Powerfilter har jeg, og det gir faktisk en jævla smooth lyd i systemet mitt. Om det gir meg så mange hester at jeg får nakkesleng, nåja, det er vel noe annet... :p

Senk er absolutt høyt prioritert. Det er såppas høyt prioritert at det kommer i løpet av sommerferien tenker jeg! Skal også få på litt soting i løpet av de neste ukene, så nå begynner vi å snakke bil med stor og tjukk l her!

Lambodører ja, tydeligvis noe dere faktisk vil jeg skal smokke på bilen min. Og Pluggen, lage selv?! Da snakker vi jo CNC fresing og køstom deluxe da! Eller så svinger jeg fresen litt og lager noe i MDF! :dremel:

Motorplaner ja, det går stadig veien det. Men er nok noe jeg venter en stund med, selv om tanken på å ha 300 hester under panseret og få stemplet bilen som et villdyr er jo SINNSYKT fristende! Men det er nok noe jeg får ta til høsten eventuelt... :D

Snakk videre dere, som sagt, koselig! :)

Lenke til kommentar
Har Anaxyd skuffet oss med kvaliteten så langt da? kan ikke automatisk tenke at "det er ikke sikkert det blir bra engang" - det er et alternativ, og absolutt verdt et forsøk. 90 grader åpning kan være litt jobb, se om du finner noen bilder / tegninger av Koenigsegg sitt system - det er bare pure awesome.

Spiller ingen trille hvor god kvaliteten blir, når konseptet er ræv. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...