WheelMan Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Det heter faktisk Dihedral synchro-helix dører. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg hadde nå heller valgt senk fremfor lambodører anyday, men det er nå min mening. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Som sagt, senk må absolutt på før noen form for dørmodifikasjoner kan / bør gjøres Endret 25. juni 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
dePt Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Enig med Adrian her. Her har du prioriteringslisten din: - Senk - Sot - Lett tuning - Dør mods og annet phun Så da er det bare å sette igang Jeg kunne også tenkt meg å sett et par enkle skjørt + muligens front splitter? Edit: Nei fuck front splitter, finnes jo ikke noe pent... Endret 25. juni 2009 av dePt Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Hva legger du i lett tuning? Lenke til kommentar
dePt Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Nei si det. Turbokonvertering er jo arti, men så er det alt det med drittet som følger med i form av nye bremser, understell osv osv. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Smidd innmat og turbo? Sugetrim er det iallefall bare å legge på hylla, koster flesk og potet og gir lite effekt. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Når jeg sa lett tuning så var det for å unngå at Anaxyd begynner å tenke i baner med ny og større motor igjen Selv om det egentlig ikke hadde vert meg i mot da Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Hva med nytt luftfilter? Eks. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Mener han har "powerfilter" på plass Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Blir som å pisse i motvind. Merker du forskjell med det filteret der vs orginalfilteret, så er enten orginalfilteret potte tett, eller så lider du av sterk placebo. Da holder jeg heller en mer knapp på effektanlegg, selv om det ikke gir store gevinsten heller. Når jeg selv bytta til effektanlegg merka jeg minimalt til effektøkning, men jeg merka fort at responsen ble bedre, og lyden er jo til å få gåsehud av. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Det er jo nettopp lyden på luftfilter og effektannlegg som er nice da. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Lyden er jo herlig. Men det er jo bare show. Har en kompis med en saab 9.3 2.0 Turbo som han påmonterte dumpventil. Bilen i seg selv er ikke veldig imponerende med han fryder seg godt over "psssh" lyden når han girer Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 De bilene er litt morsomme, da. Drar en 300 gamp utav de lett ved å bytte turbo og litt smådeler, eneste kjipe er at de skrur av turbotrykket når du runder 230 Lenke til kommentar
dePt Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Om jeg skulle sitte på med han i 230 tror jeg ikke jeg ville savnet turbotrykket, så da er det like greitt for meg Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 Jøss, her hadde det jaggu meg kommet mange poster de siste dagene! Flott at dere prater litt inne her, syntes det bare er koselig jeg.. Powerfilter har jeg, og det gir faktisk en jævla smooth lyd i systemet mitt. Om det gir meg så mange hester at jeg får nakkesleng, nåja, det er vel noe annet... Senk er absolutt høyt prioritert. Det er såppas høyt prioritert at det kommer i løpet av sommerferien tenker jeg! Skal også få på litt soting i løpet av de neste ukene, så nå begynner vi å snakke bil med stor og tjukk l her! Lambodører ja, tydeligvis noe dere faktisk vil jeg skal smokke på bilen min. Og Pluggen, lage selv?! Da snakker vi jo CNC fresing og køstom deluxe da! Eller så svinger jeg fresen litt og lager noe i MDF! Motorplaner ja, det går stadig veien det. Men er nok noe jeg venter en stund med, selv om tanken på å ha 300 hester under panseret og få stemplet bilen som et villdyr er jo SINNSYKT fristende! Men det er nok noe jeg får ta til høsten eventuelt... Snakk videre dere, som sagt, koselig! Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Du kan lage i MDF for å finne ut om det vil fungere som tenkt ja, for så å få det frest ut i alu/stål etterpå Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Har Anaxyd skuffet oss med kvaliteten så langt da? kan ikke automatisk tenke at "det er ikke sikkert det blir bra engang" - det er et alternativ, og absolutt verdt et forsøk. 90 grader åpning kan være litt jobb, se om du finner noen bilder / tegninger av Koenigsegg sitt system - det er bare pure awesome. Spiller ingen trille hvor god kvaliteten blir, når konseptet er ræv. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 When in doubt, C4 - Jamie Hyneman Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Må gjerne sprenge lambodører. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå