Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog 'n Showcase: Toyota Celica T20 - FAKTISK OVER 2000 BILDER I DENNE TRÅDEN! - [Update: desember 2010]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er originale spredere, så de skal jo passe meget bra.. :) De kunne kanskje ha vært litt breiere, men det får klare seg slik det er nå. :)

Kjørte inatt, og det lyser helt vanvittig! Herregud sier jeg bare, Xenon er virkelig tingen. Men desverre, så blir det veldig mye strølys av det, så jeg føler meg litt slem når jeg kjører bak noen! Uansett, sinnsykt fett og enormt deilig farge!

Blafringa får jeg håpe gir seg med tiden, ellers så må jeg gjøre noe med det. Det er ikke mye blafring, men bittelitt, slik at det ser ut som lyset "hopper" litt. Kondensator hvor i kretsen for å fikse dette? Trodde ballastene var en slags kondensator jeg da, som fungerte på samme måte.

Lenke til kommentar

Kveldsbilder kan jeg jo alltids fikse dere! :)

Fikk et råd til pumpene som holder bagasjelokket mitt oppe, nemlig å smøre de med teflonbasert smøremiddel. De er nemlig ganske trøtte, og virker som de er ganske tørre og sliter enkelte ganger med å holde lokket oppe.

Noen som veit om noe produkter som inneholder teflon, eller som funker like bra? CRC-556, f.eks?

Ellers så må jeg gå til innkjøp av noe teflonbaserte greier..

Lenke til kommentar

Lambo ser tøft ut ja, og hadde passet utmerket på mine dører, da de ikke har noen karm. Syntes det ser jalla ut med BMW'er som har lambodører osv.. Enkelte biler passer ikke med det, men Celica er en av de som passer veldig godt med det! (Utenom Lambo og andre eksotiske sportsbiler da)

Men har desverre hørt en del dårlige rykter om de billige lambosettene. Det er ikke akkurat "bolt-on", og man må sitte i flere timer/dager å klø seg i hue for å få det montert sånn nogenlunde. Jeg er ikke den som vil ha noe "nogenlunde", altså ledninger som slenger litt her, og litt glepper her, og litt slark osv. Det skal være tight, perfekt, og pent. Derfor må jeg kjøpe det dyreste settet om jeg skal ha sånne dører, og det koster fort 15k.. :(

Det hadde vært krem å lukke opp dørene på den måten i byen da! Ah, nå fristet dere meg gutta... :dribble:

Lenke til kommentar

Hahaha, Sluquet tenkte på det samme bildet som jeg gjorde. Takk. :D

Hva er egentlig vitsen med et par dører som åpner seg halvveis oppover? De går jo faen ikke ordentlig opp engang, og du må brekke kroppen inn i bilen. Det finnes ikke LITT kult engang.

Endret av fredrik
Lenke til kommentar

Har Anaxyd skuffet oss med kvaliteten så langt da? kan ikke automatisk tenke at "det er ikke sikkert det blir bra engang" - det er et alternativ, og absolutt verdt et forsøk. 90 grader åpning kan være litt jobb, se om du finner noen bilder / tegninger av Koenigsegg sitt system - det er bare pure awesome.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...