AnaXyd Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Okay.. Det er jo godt mulig, men trodde Osram var et godt merke? Noen som veit åssen de lyser? BTW: Har forresten skaffet skikkelige skruer og festet pynteplate og renset for støv og møkk baki.. Skal snart begynne på dørene! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hvor skaffer du Nightbreaker veldig billig? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Igjennom min far.. Sjef på en Esso stasjon, og kan lett fikse de pærene billig. Mulig vi allerede har noen på lager, slik at jeg kan ta med meg noen i morra.. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Har ikke hørt noe klaging på osram eller nightbreaker pærene har ikke følt for å bytte mine ennå, har dem liggende Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Okay, nå kan det hende noen blir veldig sinte på meg her... Har planer om å kjøpe(pust rolig inn og ut nå) LED neonkit til bilen i oransje. Dette er KUN for showfaktor, og at jeg syntes det er litt fett selv. Ihvertfall med en så spesiell farge som jeg syntes er et sjeldent syn. Husker jeg digger å smekke oransj neon på svarte biler på Need For speed underground.. Men, er som sagt bare en plan. Har egentlig andre ting jeg bør prioritere før neon på bilen, slik som lykter og nye dekk og felger, samt eksosanlegg. Forresten, noen som har peil på eksosanlegg her? Tenkte jeg skulle ta en tur til Svendsen Eksos når jeg får meg lappen og spørre hva de kan få gjort. Er det KUN lyd som blir tøffere, eller både lyd og effekt? Handlekurv hos Installbay: 2x VINYL1 - Kr698,- 2x Vibroplast-M1-PK - Kr658,- 2x BITOPLAST-A5 - Kr398,- 8x SPLEN-3004A - Kr312,- 1x FONOSEAL-100 - Kr119,- Tot: Kr2.185,- Dette er da til dørene. Vinyl og dempematter.. Da blir det solide saker vøtt! Planlegger også å konvertere til el. vindusheiser, da jeg må modde litt i dørene. Skal støpe om litt! Endret 5. juli 2008 av AnaXyd Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Til motoren din så vil det nok bare få fetere lyd med ny eksos. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Godt begrepet "fetere lyd" er individuelt. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Godt begrepet "fetere lyd" er individuelt. Husk at det finnes andre alternativ enn totalt uisolerte bråkepotter. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Jepp, helt klart. Til min BMW har du iallefall DTM potter som bråker og brøler som et uvær uten like. Selv har jeg ganske stort effektanlegg også, dobbel 3" Scorpion Exhaust, og det bråker ikke så innmari, durer bare fint på vanlig kjøring. Men når du drar på brøler det ganske heftig derimot. AnaXyd: Nei, hold neon langt unna bilen, monterer du det blir du stemplet som fjortiss tvert. Alt for mange biler blir ødelagt av slikt opplegg. Hvor mye har du økt vekta på bilen med med det anleggsstyret ditt egentlig? Men det var iallefall skikkelig og gjennomført arbeid du har gjort, arti å se noen legge litt mer arbeid i å få det til å se pent ut. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Greit, da holder jeg meg unna neon.. Har faktisk noe annet å bruke de tusenlappene på istedet.. Har ikke økt vekta noe særlig tror jeg. Kan veie platene og kassa en dag, og sjekke hvor mye jeg ligger på. Har jo tatt ut reservehjulet, noe som nesten tilsvarer vekta på subkassa. Bra dere liker arbeidet! Flott å høre etter en del uker med planlegging, bygging og finpussing.. Men effektanlegg helt fra manifolden, vil dette ikke gi noe som helst økning i effekt? Kun lyd? Er det da noe vits å ta det hele veien fra manifold, eller bare endestykket og lyddemper? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) På din motor er det ikke stort å hente, og det vil koste langt mer enn det smaker hvis du bytter hele veien. Bakpotte fra kat. og bak holder i massevis om du bare skal ha en sintere lyd. Endret 5. juli 2008 av Brian Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Okay, da blir det jo billigere for meg også.. Hvor mye ligger dette på ca? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Kommer helt an på størrelse, utførelse, materiale og merke selvfølgelig. Du kan også spare en del hvis du finner noe i utlandet. Men noen høvdinger kan det fort bli, iallefall om du skal ha rustfritt. Endret 5. juli 2008 av Brian Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Brukt er jo også et alternativ. Bare ikke kjøp noe som et helt utkjørt.. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Jah, det er vel også noe å tenke på.. Men jeg har faktisk ikke sett eksosanlegg til T20 på andre siden en fensport.com. Forresten, ser fensport har noe chippegreier til 200 pund (ca 2k norske) Specs Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Superchips ICON Reprogrammes your engines Ignition Advance Curve giving approximately 8 BHP increase at 4,500rpm. Improved Power/Torque and throttle response From 3,000rpm, Easily fitted into wiring loom just ahead of ecu. Er dette noe særlig å bruke penger på, eller bortkastet? Liker å titte rundt og kartlegge hva jeg eventuelt kan kjøpe.. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Du får ikke nakkesleng av 8hk mer akkurat, så du må vurdere om det er noe poeng i det. Er du ute etter litt mer skikkelig hp gain så går du for turbo, men det vil kreve store inngrep på motoren din med forsterkninger. Sjekk også opp på google osv før du kjøper, har hørt om chipper som ikke er bra for motoren. Men så lenge den er grei, billig og du har lyst, så hvorfor ikke? Hvor mye kosta den forresten? edit: blindpeisen, så prisen nå. Synes 2k er mye for kun 8hk. Endret 6. juli 2008 av Brian Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Driver selv med chip-tuning, og 8hk tåler motoren din fint. Men for 2000kr bør du helt klart styre unna. Er ikke særlig mye å hente på sugemotorer, spesielt bensin. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Hey, lurte på om du fikk med høyttalere bak når du kjøpte bilen? og vet du hvilken størrelse som er maks på bak høyttalere? Endret 7. juli 2008 av Iceman22 Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Det er originalt 6,5" tommere i sidene bak. Altså ved passasjersetene baki. Det er det samme foran. Er litt jalla fester som Toyota har, men det fungerer med litt klundring. Se selv på bildene i workloggen min.. Ang. dette med chipping, så var det ganske dyrt ja. Veit du om noen billigere chipper til min bil Brød? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Tror ikke du skal tenke så mye på chip til denne bilen, er ikke noe å hente uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå