Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog 'n Showcase: Toyota Celica T20 - FAKTISK OVER 2000 BILDER I DENNE TRÅDEN! - [Update: desember 2010]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3S-GTE (Råeste turbomotoren til Celica) er under bearbeiding faktisk! Har sendt forespursel til Biltilsynet om det er mulig å godkjenne, og om jeg får klarsignal kan det hende det blir utført!

Senkesett er jo også under sterk vurdering for tida, og det er vel den neste modden jeg kommer til å gjøre. Men er usikker på om jeg kliner til med bare fjærer, eller kjører full pakke med coilovers. Om jeg velger sistnevnte, er avhengig av om jeg finner et sett som er TUV godkjent, og passer min bil!

Lenke til kommentar
3S-GTE (Råeste turbomotoren til Celica) er under bearbeiding faktisk! Har sendt forespursel til Biltilsynet om det er mulig å godkjenne, og om jeg får klarsignal kan det hende det blir utført!

Senkesett er jo også under sterk vurdering for tida, og det er vel den neste modden jeg kommer til å gjøre. Men er usikker på om jeg kliner til med bare fjærer, eller kjører full pakke med coilovers. Om jeg velger sistnevnte, er avhengig av om jeg finner et sett som er TUV godkjent, og passer min bil!

Passet ikke settet jeg fant til deg i den andre tråden?

Lenke til kommentar

Jo, det gjør nok det! Men syntes det var litt i overkant dyrt, så jeg sjekker andre muligheter også! Om ikke jeg klarer å skaffe samme settet et annet sted hvor det er billigere, for det så veldig bra ut! :)

Fikk også svar fra Biltilsynet, hvor de sa jeg måtte sende inn dokumentasjon fra Toyota om at det var mulig å sette i motoren, og eventuelt hva man måtte tenke på av oppgraderinger.

Da må jeg bare klare å få tak i denne dokumentasjonen! Noen som veit hvor jeg bør starte? For jeg har sendt inn forespursler til Toyota før, men uten særlig gode svar.

Lenke til kommentar

Da skal jeg prøve det vøtt!

Jeg trenger assistanse fra dere gutter, skal bestille meg Xenon kitt til grøftelysa mine, og jeg vil ha nærmest mulig hvitt som mulig. Veit det er mange som kjøper 6000k, og jeg trodde dette var hvitest av de fleste. Nå så jeg på sånn tabell at 5000k så ut som var den hviteste, så nå ble jeg usikker. Hva bør jeg kjøpe?

Lenke til kommentar

Egen bil er helt konge! Ihvertfall om du får en bil du virkelig trives med! Jeg liker bilen min mer og mer for hver dag som går jeg! :D

Går for tiden å tenker på å sote rutene mine. Jeg liker ikke at ALLE ser rett inn i bilen min, så jeg vurderer å redusere mulighetene for dette. Samt at bilen blir mye smoothere med det, etter min mening. Hva mener dere? :)

Lenke til kommentar

Har 6000K i lyktene mine og de gir et ganske så hvitt lys med en anelse blåskjer i seg. Helt perfekt etter min mening, skal ikke være knallblå heller. :)

Soting er en fin ting så lenge du ikke overdriver, kun en liten toning av alle rutene hadde sikkert blitt pent.

Endret av Brian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...