Mr. Bojangles Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg har FK AK på min Golf, justerbart, dette kan vel regnes som billigsett (gav 3000,- med merverdiavgift, frakt, toll og tull, nytt fra Østerrike). Det fungerer helt fint det, TÜV-godkjent er det òg, går ritkignok ikke så lavt som mange av de dyrere settene (er godkjent til 85mm), men det holder for meg. Senk hadde absolutt gjort bilen råere. Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Senk er uten tvil den modifikasjonen som gjør størst forbedring på utseende. Dette gjelder så godt som alle biler, og spesiellt i dette tilfellet siden du i praksis har hevet bilen ved å montere store felger på den. Jeg vil kalle det den klassiske nybegynner fella. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Okay da, jeg skal sjekke opp litt angående senking igjen! Men da blir det mest sannsynlig K-sport coiloversene. Noen som har noe formening om disse? Og Mr. Bojangles, hvordan ble comforten etter at du satte på de coiloversene? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Komforten er ikke så værst - langt bedre enn originaldempere og senkefjærer som jeg hadde i gamle dager. De er ikke steinharde, men en del stivere enn originalt er de. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Hmm, er det McPherson understell disse er til? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 FK har ikke til Toyota nei.. Det er svarte meg vanskelig å finne coilovers som er TUV godkjent til min bil! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Update - Mod på baklykter Nei, jeg ligger ikke på latsida for tida! Jeg har over lengre tid irritert meg over at ikke begge feltene i baklyktene mine har lyst. Så, jeg valgte å gjøre noe med akkurat dette! Sjekket litt opp på nettet, og bestilte meg to brukte ledningsnett med pæreholdere som jeg var ute etter. Pakken ankommet fra USA. Innholdet er to stk ledningsnett. Ut med lampene. Pæra som skal byttes. Eller, sokkelen. Her har vi en typisk sokkel som er for 21watts pærer. (Denne funker bare når jeg setter på tåkelysa) Her har vi en sokkel fra ledningsnettet jeg kjøpte. Denne sokkelen støtter pærer med to tråder inne i seg. 5w/21w. Dermed kan jeg lodde over kjørelys fra den originale pæra, og smikke strøm over på denne også. Stjele strøm fra kjørelys... Og lodde det sammen igjen... Det er vel litt fetere med lys i to felter? Og slik blir det med begge lyktene ferdigmodda. Flere bilder: Kan se ut som en enkel mod som er gjort på noen få strakser, men tok meg faktisk en halv dag med tenking, testing, mekking og fomling! Det ble ihvertfall bra! EDIT: Æsj, lenkene bugga seg litt, give me a minute! EDIT2: Da skal det være i orden.. Ka tycks? Endret 23. april 2009 av AnaXyd Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Nice Du har både kjøre- og bremslys i begge felt nå? Dioder neste da?`hehe Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Ser jo bra ut det, men hvordan har du løst det med bremselys nå da? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Takk! Ble desverre litt komplisert å koble sammen både tåke og bremselys på samme pære, så jeg måtte vente med den. Prøvde det ut, men når jeg da tråkket inn bremsen skrudde releet for tåkelys seg på, og når jeg slapp pedalen så stod de fremdeles på.. Såå, når jeg bremser så er det lyset på bagasjelokket, og de to ytterste som lyser. Vurderer å drite i tåkelys og koble bremselysa rett på den, men vil gjerne ha mulighet for tåkelys også! De som har noen løsninger på dette, kom gjerne med dem! Dioder sier du, Pluggen? Trenger jeg det da? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 JA Dioder er gøy, og pent da Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Men blir det noen særlig forskjell da? Om jeg smekker dioder bak der istedet for glødepærer? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Du får av og på-effekt i stedet for at de er "treige" på, og fader ut Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Sant! Det er jo verdt det bare det.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Også blir lyset mye klarere. Anbefales! Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Har dioder i alt bortsett fra kjørelysa på bilen min, angrer ikke på bruken av 1000 kroner der gitt Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Hehe, er LED fanatiker jeg også, så blir vel kanskje en tur innom v-leds.com snart.. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Der jeg handler sånt fra også Den av/på-greia jeg nevnte syns _enda_ bedre på blinklysa, prøvde varselblinken etter å ha bytta på en side, STOR forskjell Herlig oppfinnelse dette må jeg si!! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Da har vi vasket og polert bilen, og alt er i den skjønneste orden i dette fine været! Fremgangsmåte: 1. Væte bilen og ta vekk den overflødide møkka med høyttrykk 2. Vannbasert avfetting på nedre delen av bilen og bak for å ta asfalt, og annen dritt og møkk. La det virke noen minutter 3. Spyle av igjen 4. Skumlegge bilen med litt sterk såpe og la det virke noen minutter 5. Spyle av 6. Frem med vaskebøttene og wash mitten. Bruker NXT sjampoen fra Megs. 7. Tørke bilen med drying towel. 8. Gå over med clay på de værste områdene. (Lavere partiene på sidene, taket, panseret og hele bakenden) 9. Full fart med lakkrens fra Megs med DA maskin 10. ScratchX med DA maskin 11. Polish fra Megs med DA maskin 12. NXT Tech Wax 2.0 for hånd Ble dette resultatet: Ganske fornøyd.. Si gjerne ifra om jeg gjorde noe galt! ( Måtte leke litt med vidvinkellinsa mi, så derfor er det så mange bilder.. ) Endret 9. mai 2009 av AnaXyd Lenke til kommentar
dePt Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Noen bilder av fronten også? Ser bra ut dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå