AnaXyd Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Nåja, drøyer senkinga litt gitt.. Har andre ting på lista først! Så vi får se hva sommeren bringer! Planer som kan nevnes er: - Soting av ruter, føler at jeg er alt for synlig der jeg sitter. - Nytt eksosanlegg - Senking - Støpt kasse baki med glassfiber, trukket med vinyl. - Full demping av bagasjerom, gulv og tak. Vi får se hva som blir gjort! Dempinga står ihvertfall VELDIG høyt på lista! Kommenter gjerne felgene og dekkene fordet folkens.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Du DRØYER senkinga? Har De mistet vettet, Mand? Jeg tror bilen din er høyere enn min var før senking. Gratulerer med det. Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 De fleste glaner ihvertfall på bilen når jeg cruiser igjennom gata! Og mer enn før, så da er det vel godkjent.. Ikke for å være slem, men det kan jo hende de kikker fordi de aldri har sett en sånn Land Rover før. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Bilen er under 2% høyere enn den var originalt da, såeh.. Og min bil er latterlig lav fra før av! Jeg føler meg som en gammal gubbe når jeg skal stige ut og inn fra den. Men som sagt, om jeg skal mekke senking, så blir det dyrt.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Den er kanskje ikke så mye høyere, men den lavere profilen på hjulene bidrar ikke akkurat til å skjule høyden. Du kan jo en vindfull dag ta dekning i hjulbuene. Hvorfor MÅ du ha justerbart? Kan jo kjøpe fjærer først, og så ta coilovers når du føler du har råd til det. En lavere bil vil se sykt mye bedre ut. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Det vil se bedre ut -ja, men om det føles så bra? Nei, jeg tror ikke det... Fjærer på originale dempere er bare ikke skapt for hverandre, og det kan ende med at demperne stanger da bilen blir mye lavere. Nei, om jeg skal ha noe, så skal jeg ha skikkelig! Fjærer er enkelt og billig ja, men så mye rart jeg har hørt om det... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Ja, det føles kanskje veldig, veldig rart ut på japanske biler. Har ikke opplevd det som noe stort problem på mine biler. Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Og min bil er latterlig lav fra før av! Da har du en annen definisjon på lav enn det jeg har hvertfall. Når man kan krype under en bil uten å jekke den opp først. Da er ikke bilen spesiellt lav. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Godt mulig! Men det sier seg jo selv at de to tinga ikke passer sammen da.. Men vi får se! Veldig fornøyd med utseendet nå, kunne kanskje ha droppa litt i høyden foran på bilen. Jeg skal ikke utelukke noe som helst! Kanskje jeg ender opp med fjærer jeg også? Syntes det er litt mye skriftlig vold mot meg her nå! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Ble pent med nye felger, men senking, prioritet 1 :!: *voldta* Lenke til kommentar
dePt Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Vi kjører underskriftskampanje for senking asap! Skriv dere på! Hvor kraftig soting er det du tenker på forresten? Ikke dra det for langt, hold en eksklusiv stil Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Vi snakker vel photoshoot når snart vel, Mompen? Nå kan du hive på sommerfelga dine og ta vårpolishen, så kan vi kose! Lenke til kommentar
Sundbergc Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 JEg vet ikke om det er nevnt fra før (leste ikke alle sidene) men for å sikre at det ikke blir noen forstyrrelser burde du ha trekt strøm og signalkabel i vær sin side av bilen. Ellers ser ting veldig bra ut! Vurdert og putte et par søte små neonlys nede ved forsterkeren, tror det ville fått en fet effekt. Christian Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Super logg og super bil! Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Grattis med nye felger!! :-) Fint å høre at de er ok å kjøre på de 18" dine Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 JEg vet ikke om det er nevnt fra før (leste ikke alle sidene) men for å sikre at det ikke blir noen forstyrrelser burde du ha trekt strøm og signalkabel i vær sin side av bilen. Ellers ser ting veldig bra ut! Vurdert og putte et par søte små neonlys nede ved forsterkeren, tror det ville fått en fet effekt. Christian Takk for tipset! Har faktisk separert kablene nå.. Fremdeles er det støy da.. :S Neonlys ved forsterkeren er en tanke ja! Er ikke helt ferdig bak der, så noe showlys må jo til når jeg skal åpne opp bakluka for å "flashe" the gudd stuff. Takk til alle dere andre! Varmer med slike kommentarer.. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Vi snakker vel photoshoot når snart vel, Mompen? Nå kan du hive på sommerfelga dine og ta vårpolishen, så kan vi kose! Vårpuss og sommersko kommer nok samtidig Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Pen bil, så absolutt! Men den trenger denne senkingen ja... Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Jepp, værst er foran altså... Men har liksom andre kosmetiske planer for bilen også, som vil dra opp utseendet MANGE hakk! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg tror senking er det som vil gjøre størst forskjell jeg da. Det er det første jeg legger merke til på litt oppjålete biler i allefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå