Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog 'n Showcase: Toyota Celica T20 - FAKTISK OVER 2000 BILDER I DENNE TRÅDEN! - [Update: desember 2010]



Anbefalte innlegg

Nåja, drøyer senkinga litt gitt.. :) Har andre ting på lista først! Så vi får se hva sommeren bringer! Planer som kan nevnes er:

 

- Soting av ruter, føler at jeg er alt for synlig der jeg sitter.

- Nytt eksosanlegg

- Senking

- Støpt kasse baki med glassfiber, trukket med vinyl.

- Full demping av bagasjerom, gulv og tak.

 

 

Vi får se hva som blir gjort! Dempinga står ihvertfall VELDIG høyt på lista!

 

Kommenter gjerne felgene og dekkene fordet folkens.. :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den er kanskje ikke så mye høyere, men den lavere profilen på hjulene bidrar ikke akkurat til å skjule høyden. Du kan jo en vindfull dag ta dekning i hjulbuene.

 

Hvorfor MÅ du ha justerbart? Kan jo kjøpe fjærer først, og så ta coilovers når du føler du har råd til det. En lavere bil vil se sykt mye bedre ut.

Lenke til kommentar

Det vil se bedre ut -ja, men om det føles så bra? :p Nei, jeg tror ikke det... Fjærer på originale dempere er bare ikke skapt for hverandre, og det kan ende med at demperne stanger da bilen blir mye lavere. Nei, om jeg skal ha noe, så skal jeg ha skikkelig! Fjærer er enkelt og billig ja, men så mye rart jeg har hørt om det...

Lenke til kommentar

Godt mulig! Men det sier seg jo selv at de to tinga ikke passer sammen da.. :) Men vi får se! Veldig fornøyd med utseendet nå, kunne kanskje ha droppa litt i høyden foran på bilen.

 

Jeg skal ikke utelukke noe som helst! :) Kanskje jeg ender opp med fjærer jeg også?

 

Syntes det er litt mye skriftlig vold mot meg her nå! :p

Lenke til kommentar

JEg vet ikke om det er nevnt fra før (leste ikke alle sidene) men for å sikre at det ikke blir noen forstyrrelser burde du ha trekt strøm og signalkabel i vær sin side av bilen. Ellers ser ting veldig bra ut! Vurdert og putte et par søte små neonlys nede ved forsterkeren, tror det ville fått en fet effekt.

 

Christian

Lenke til kommentar
JEg vet ikke om det er nevnt fra før (leste ikke alle sidene) men for å sikre at det ikke blir noen forstyrrelser burde du ha trekt strøm og signalkabel i vær sin side av bilen. Ellers ser ting veldig bra ut! Vurdert og putte et par søte små neonlys nede ved forsterkeren, tror det ville fått en fet effekt.

 

Christian

Takk for tipset! Har faktisk separert kablene nå.. :) Fremdeles er det støy da.. :S Neonlys ved forsterkeren er en tanke ja! Er ikke helt ferdig bak der, så noe showlys må jo til når jeg skal åpne opp bakluka for å "flashe" the gudd stuff. :D

 

 

Takk til alle dere andre! Varmer med slike kommentarer.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...