Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog 'n Showcase: Toyota Celica T20 - FAKTISK OVER 2000 BILDER I DENNE TRÅDEN! - [Update: desember 2010]



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er litt enig i akkurat det der. Men de ser skikkelig råe ut for det, og det ikke noe "mannen i gata" pleier å ha.. :)

 

Vanskelig valg, dette her..

 

Her er en link med noen andre felger igjen:

http://www.felgimport.no/wip4/productlist....306&size=17

 

Og noen av dem som passer, kan være:

 

post-91181-1237034252_thumb.jpg

 

post-91181-1237034268_thumb.jpg

 

 

Da jeg syntes denne Celicaen er skikkelig værsting med sånne typer felger:

post-91181-1237034345_thumb.jpg

 

post-91181-1237034364_thumb.jpg

 

 

Her har jeg redigert inn via Photoshop:

 

post-91181-1237035028_thumb.jpg

 

her er originalbildet:

car1452-d.jpg

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar
Da tror jeg faktisk jeg går for Zito felgene! Da er det bare å forhandle om pris.. Jeg vil ikke betale 13.000 for dekk og felg åss, det blir litt i overkant.. :p

 

 

3meningen min/Naboen min betalte 17 000 for Zito felgene sine men usikker på om det var med eller utn dekk.

 

så syns 13 000 med dekk er grei pris i min mening da

post-103217-1237054961_thumb.jpg

Endret av Nargon
Lenke til kommentar

Herlig worklog du har! Fulgt med siden november og må si jeg er imponert!

Er 16, og klar for å svi gummi'n til fatterns Toyota (HiAce...). :tease:

 

Ang. felgene dine; Likte Zito felgene godt, de passet bra til bilen din! Men hvorfor vurderte du aldri Toyota MR2 91-95 som førstebil? Sikler på denne selv!! :dribble:

 

Igjen, herlig worklog! :D

Lenke til kommentar

Takk for det! :) Varmer å høre slike ord! :D

 

Om jeg skal gjøre en lang historie kort, så var det slik at jeg sjekket ut biler på internett en fredag. Jeg tenkte: "Hmm, hvorfor ikke en Celica?" , så jeg satte fokuset mot Celicaer, sendte litt mails rundt om og fikk en telefon dagen etter av en gubbe som snakket pent om en Celica. Jeg sa at jeg syntes det hørtes bra ut, drog og så på den dagen etter igjen, og dagen der igjen (mandag) så var den faktisk min! :p

 

 

Så, det tok 4 dager for meg å finne ut hva jeg skulle ha, til jeg satt i den selv.. :p Har ikke angret siden, og jeg må virkelig si at jeg var heldig med kjøpet! Så jeg råder INGEN til å gjøre det samme, for man kan virkelig gå i ei stor felle!

 

 

Så, jeg fikk vel egentlig ikke tid til å tenke meg innom MR2. Men ja, MK2 av MR2 er en flott bil. Den er drit rå om du gir den riktig styling, men desverre liker jeg ikke vippelykter.. :(

Lenke til kommentar

Celica'er er virkelig flotte biler ja :D , og har seteplassene som Mr2 mangler. Ang. Vippelykter; Det finnes vel svært få biler med vippelykter inkl. ferrari som ser bra ut. Årgangen av Celica før din hadde jo også vippelykter, men det er Targatak og formene på bilen som bare roper etter meg... :blush:

 

Men den som lever får se, min lommebok tillater meg intet mer enn en tyggis og litt smågodt nå for tiden så.. :p Og Mr2 og Celica er dyrt :cry:

Lenke til kommentar

Tja, de behøver ikke å være så dyre om du klarer å finne en person som selger dem til en fornuftig pris!

 

Jeg kan sikkert trøkke ned prisen på mange Celicaene som ligger ute på finn.no nå, for mye av det er overpriset i forhold til hva man får. Og har man litt viten om bilen man skal kjøpe, (helst mer enn selgeren), så er det bare å kjøre på! :D

 

Du klarer sikkert å skaffe en MR2 med en fornuftig km til rundt 50-60. Det er mye penger for en 18 åring, såklart..

Lenke til kommentar

Veit ikke om de faller så mye på to år, det er nå det faktisk er mulig å gjøre et godt kjøp når folk er litt mer keene på penger enn før.. :)

 

Uansett, jeg har sendt en mail til de som har gitt meg tilbudet på felgene, så vi får håpe avtalen kommer i boks! Da blir det ihvertfall felgkjøp på meg iløpet av de nærmeste ukene.. :) Greit å ha felgene til sommerværet!

Lenke til kommentar

Gutter + felger = jenter + topshop

 

Dette med felger har jo alltid vært vanskelig. Husker når eg spilte Need For Speed underground 2, fargen på bilen var null stress, samme med spoiler og skjørt. Men så kom felgene, der var det over 100 forskjellige, og med de minste forskjellene. Og der satt eg i timer for å finne de riktige.

Eg føler med deg på valg av felger, det er neimen ikkje lett..

 

Utrolig stilig worklog, du har gjort mye bra med bilen :)

 

Om jeg skal gi litt kritikk er det det at, om du skal kjøre en helgetur med bilen, 3 kompiser og 3 bagger. Da sliter den subben litt.. Kanskje du skulle tatt og skjermet den?

 

Lykke til videre, og eg kommer til å følge med ;)

 

Fredrik

Lenke til kommentar

Ang. NFSU2 så var det jævla slit med felgene, og ble ikke nå bedre når de nyere nfs spillene kom med enda flere felger :p

 

Syns fremdeles zito felgene er for mørk med tanke på at bilen er svart, tror de kommer til og bli fort kjedelig. men er endel andre bra forslag her da

Lenke til kommentar

Sant det med de nye NFS spillene, hehe ;P

 

Eg liker veldig godt kombinasjonen

Oransje/svart Porsche med mattsvarte felger.

Svart bmw 7 serie med svarte felger

Rød/Oransje Mazda 323 med matte svarte felger er stilig

Eller andre biler med metal fargete felger. Det kommer mye ann på fargen til bilen, den den knall er det stilig med svarte. Er den derimot mørkere, det det jo mer stilig med metalfargede. Jeg liker mer brede og få eker på felgene.

 

Her er noen bilder på gode kombinasjoner(etter min mening) :)

1.jpg

d398a319-d217-46ca-83ca-045292f4c4b5.jpg

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Okay, lenge siden nå gitt!

 

Er ikke dødt på denne kanten heller skal jeg si dere! Har drevet mye med elektronikk i bilen min nå, og lagt opp kabler til setevarmere på en skikkelig måte, samt noe interiørlys. Dette tar laang tid, spesiellt når man skal perfeksjonere det!

 

Har også funnet meg en god pris på felgene jeg har tenkt.

 

Felg: Zito Navarro 18x8"

Dekk: Nankang S2 225/35 R18

 

Av den fine sum 10.000kr.

 

Og som dere ser, så har vi faktisk havnet på 18". Hva syntes dere om dette? Da blir det omtrent likt som på bildene jeg har vist tidligere.. :) Om noen har noe formeninger om dekkene er dette også kjekt å høre.

 

Til premie får dere en skikkelig update med ditt og datt som har samlet seg opp i løpet av den siste tiden, pluss muligens bilder av bilen med nye dekk og felger.. :D

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...