WheelMan Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Ehh.. nei desverre, det passer ikke like godt på en Celica som på en Rolls eller ..xunday? Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Chrome ser veldig pent ut på svart... Hva hadde passet best dersom Celican var hvit? Chrome er vel kult til hvitt også? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Svart og chrome ser som regel ikke bra ut. Eller chrome og noesomhelst i grunn. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Fulgte med noen 18" chrome felger til bilen min, de skal jeg selge asap, har ikke sans for chrome felger i d heletatt, blir for mye "yo yo neger, bitches `n my hoes" Syns fremdeles momo var tingen Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) ! ..that must be photoshopped - håper hvertfall ikke anaxyd får idéer nå Endret 4. mars 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Fulgte med noen 18" chrome felger til bilen min, de skal jeg selge asap, har ikke sans for chrome felger i d heletatt, blir for mye "yo yo neger, bitches `n my hoes" Syns fremdeles momo var tingen Ikke noe rart i at nesten alle bilene her i Norge er dønn kjedelige å se på når dere kommer med den instillingen her Hva med felger av "matt" ? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 De bryter fortsatt alt for mye med linjene Celicaen har EDIT: Kanskje ikke den siste.. De var nice! Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Den hadde vært kul i MATT Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Begge de to siste forslagene så veldig billige ut - veldig like dem man får hos Sharif og BSbildeler. Hva med å finne noen felger som faktisk ser bra ut? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Mye bra forslag her, men chrome er desverre ikke helt min stil... Altså, enkelte biler ser jo råe ut med chrome, men jeg tror ikke jeg vil ha den "bling" faktoren på min bil. Jeg prøver jo å kjøre clean stil! Uansett, takk for forslagene! Kom gjerne med flere! Vil uansett lufte de Zito felgene for dere igjen. Jeg syntes de har ganske bra potensiale i seg, og de er ganske billige og jeg får dem med bra dekk. (Front/Rear: 8.0" x 18" + 225/40/18 Tyres) Hva tenker dere? Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Zito felgene er fortsatt best på bilen din synes jeg Lenke til kommentar
Momicocra Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Enig med at Zito felgene passer best Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Her har jeg mer forslag, holdt meg unna chrome denne gangen, disse kan skaffes til utrolig lav pris Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Kunne ha funka? AEZ Intenso Momo WRS Silver Har ikke peiling? Endret 9. mars 2009 av MaSo Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 De siste forslagene til Iceman22 var faktisk snasne. Liker fargekombinasjonen. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Zito er billig og bra Pene på bilen så fortsatt dit min stemme går.. Mye av det som blei nevnt over er billig ja, men heller ikke den råeste kvaliteten.. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 Valget heller fremdeles mot Zito felgene ja, men noe jeg savner med de er konstraster. De har noen sølvfargede nyanser, men desverre litt lite for at det blir akkurat nok kontraster... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 De felgene Iceman linket til kunne vært fullført med f.eks et par strøk sølvlakk på spoileren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå