Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog 'n Showcase: Toyota Celica T20 - FAKTISK OVER 2000 BILDER I DENNE TRÅDEN! - [Update: desember 2010]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rebel-Rider er inne på noe der ja... Har nå fått tilbud fra Sharifs og Pole Position:

Sharifs:

Momo X-43

8800 med frakt, dekk og det som er. Jeg veit ikke helt kvaliteten på dekka, men har spurt dem åssen dekk jeg får med. Noen som har peiling på kvaliteten på dekka til Sharifs?

TSW Splitz i 17" passet ikke min bil.

Pole Position

Zito Navarro

13.000kr. Dette er med BF-Goodrich G-force dekk(som er råe dekk, etter det jeg har skjønt)

Funnet noen bilder av Zito felgene på min bil, i riktig farge! Si gjerne hva dere syntes.

car1452-e.jpg

car1452-d.jpg

car1452-f.jpg

(Front/Rear: 8.0" x 18" + 225/40/18 Tyres)

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar

Zito'ene så dritbra ut! Likte de veldig godt spesielt på bilen din. Passet veldig bra!

Har du bilder av momoene på din type bil?

Men 4200kr forskjell i pris er jo ikke akkurat lite heller, kan jo bruke 4200kr på mye annet til bilen, eller andre ting forsåvidt..

Endret av MagicCheeseball
Lenke til kommentar
Pengboka som bestemmer det vettu... Du vet ikke hva anger før du har måttet spise knekkebrød siste uka før lønninga kommer inn, tro meg å leve over evne er teit.

Dagens leksjon i sunn pengebruk ;)

Da hadde jeg heller spart litt til for å få det perfekt!!

Lenke til kommentar

Zitoene passer meget godt ja.. Var deilig å få se dem på min bil, virkelig..

4200 kr er en del ja.. Det er ganske mye for disse dekkene, men da får jeg noe som ikke er så vanlig å se. BF Goodrich? Det er jo et prestisjefylt merke.. :) Og de skal visst være knallgode mtp komfort på lavprofil dekk...

Også er det valget mellom 18" og 17" da.. :p

Lenke til kommentar

Ja, de er 18"

Det som er når jeg øker til 18", er at prisen øker noen lapper også, og jeg må gå ned på tykkelsen på dekkene også (sannsynligvis 35). Om jeg tar 40, vil bilen bli 4,6% høyere, og jeg må senke den igjen for at det skal se noenlunde bra ut... = Dyrt...

Lenke til kommentar

Da har det seg slik at Sharifs ikke fører Zito felgene... :(

Det var noe dritt, så jeg er virkelig inne på tanken på Zito felgene med BF Goodrich dekkene. Er det noen som har noe å si om de dekkene? Er de gode på norsk sommerføre? (G-force dekka, link)

Da får jeg ihvertfall felg og dekk som yter maksimalt..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...