WheelMan Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg må innrømme at jeg holder en knapp på MOMO X-43 jeg også. De andre tror jeg vil bryte for mye med bilens linjer. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Økt rulleomkrets = midre klaring mellom gummi og hjulbue Mindre r.omkr. = større klaring (bilen virker høyere) Lenke til kommentar
Reppemarkus Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Må si jeg hiver meg på MOMO X-43. prøv felgene mot bilen på martin's "felg sim" Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 X-43 her også Nydelig bil du har "lagd" deg. Trekkene virket litt slappe, kan være meg da. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Seruka? Er du slapp, mener du? ... Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 MOMO X-43 var jo elsk da! tror de ville sett rimelig nice ut på doningen din Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Lol, nei, kan være bare jeg som synes det ser ut som det, men trekkene virker slappe Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Økt rulleomkrets = midre klaring mellom gummi og hjulbueMindre r.omkr. = større klaring (bilen virker høyere) Det stemmer det du sier, men realiteten er motsatt Hold deg til 8x18", evt. 8x19"? For min del syns jeg Splitz er en kul felg da jeg mener X-43 har for mye dill mtp. at navnet står på felgen med stor skrift.. Går forøvrig ikke å sjekke noen av de på Martin`s felgsimulator da begge disse er fra Felgimport Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Vil ikke 18" muligens bli litt stort når jeg skal ha 40 profil? X-43 har litt mye dill med skrift og slikt ja, men uten skrifta og det der hadde jeg muligens gått for den. Splitz er en veldig fin velg, men gir meg den følelsen av tynne eiker.. Skulle gjerne ha sett dem på bilen... Skulle gjerne ha prøvd ut alle felgene på bilen min jeg! Seruka: Takk for ros! Trekkene er ikke veldig slappe nei.. Kom og kjenn på de selv, er akkurat som det skulle ha vært originalt skinninteriør! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Lol, nei, kan være bare jeg som synes det ser ut som det, men trekkene virker slappe Har sett, og sitti i bilen, og kan avkrefte at trekka er slappe, virkelig fin kvalitet og knall monteringsjobb som Anaxyd har gjort her! Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 215/35-18 på 8" felg Tror de hadde gjort seg godt på bilen, men sjekk rundt andre plasser om tilbud på felgene før du handler av Sharif.. Kan være greit å betale noen 100-lapper ekstra om servicen er bra Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Du gir deg ikke med 18 tommera du! Altså, det frister noe sinnsykt med 18" på bilen min, men jeg er redd for at det kan bli litt "hympy ride" med så digre hjul, med så lav dekkprofil... Sharif er kjent for dårlig kundeservice i ettertid, mener du? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Tror 19" kunne gått bra med litt valsing også jeg da, men blir finere med 17" og god senk spør du meg Hvertfall om du skal ha clean "stock"-look på bilen din, noe jeg tror kunne vært kjempe.. Sharif er vel kjent for å være glad i å selge dekk, ikke for service`n i ettertid Har tilogmed fått høre flere ganger at jeg der jeg jobbet ga folk bedre tilbud enn det han gjør, men nå trenger han ikke være så himla billig siden han blei kjent for å være billigst, noe folk fortsatt tror Lenke til kommentar
Reppemarkus Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Det blir vertfall spennende og se hva du velger Felgsimulator Vell og merke det nye karosseriet men. Endret 11. februar 2009 av Reppemarkus Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 19" går nok med valsing ja.. Har sett noen Celicaer med 19, og det er ganske så tøft, men dog bare til bruk på skikkelig asfalt vei, noe det er dårlig med her jeg bor. Hullete, gammel, osv. Fant forresten en felg til, som virkelig satte meg til siden: http://bilprodukter.no/html-sider/bildesider/bp17.html Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hadde jeg trodd det var en felg for deg hadde jeg foreslått den for lenge siden Har en kamerat som har de på en Omega A, kul felg Legger med link til tråden hans på Bilforumet: Andyii`s Omega A Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Bra alternativ hvis du ikke skulle bruke MOMO X-43 Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Ja, Zito felgene likte jeg egentlig godt. Men hvordan blir disse på svart bil? MOMO X-43 ser veldig bra ut, men dog, de har for mye "effekter" på seg. Jeg tror nærmeste Mekonomen her på bygda har denne felgen, så jeg skal sjekke opp litt.. Men falt Zito felgen i smak? De har den i 8x17" Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg liker den i hvertfall Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Den er ihvertfall veldig enkel! Den har ett navn på seg, som ikke er så fryktelig fremtredende. Den har aluminiumsfarget kant, alufarge i midten og eikene går ganske mye ut, slik at den virker større. Og det beste av alt, den er veldig billig! Zito: 1 895,- eks mva 2 244,- ink mva MOMO: 2.195,- eks mva 2.743,- ink mva Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå