Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog 'n Showcase: Toyota Celica T20 - FAKTISK OVER 2000 BILDER I DENNE TRÅDEN! - [Update: desember 2010]



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Resultater:

 

Felg 7 leder med mange stemmer. De fleste ser ut til å like dem.

Felg 5 er det fremdeles noen som liker godt.

Andre liker Felg 1 enda... :roll: (hinte)

 

 

 

Dette er vanskelig dere! Kan skaffe en serie med flere bilder av 7'ern om det vil hjelpe. Jeg liker dem godt, men liker også 5'ern godt... :hmm:

Lenke til kommentar

Hei igjen!

 

Felgene er vanskelige gitt.. Står mellom 5 og 7 nå, så jeg får sjekke det opp med Sharifs om han kan ordne noe. Om du kan fikse et god tilbud Pluggen, si gjerne ifra! :)

 

 

Har nå fått ei pakke fra Godkjemi.com, som var forsegling til skinnseter. Produktet heter NanoLotus, og er en tynn væske som man bare gnir inn i skinnet og lar det herde i 24 timer. Når det har herdet, er det som en "hinne" over skinnet, og beskytter det for dritt, lort og slitasje. Har nå behandlet alle setene mine med dette, og får håpe det varer.. :)

Lenke til kommentar

Jaja du AnaXyd...

Jeg må bare få si at du virker veldig flink og det virker som om du har god smak! Utrolig gøy å lese gjennom worklogen din - skal følge med videre! :D Kudos man, kudos...

 

Setetrekkene var bare knall... jeg vil ha nye selv ( de originale er jo fæle!) - Ja jeg har en t20 :new_woot:

Skinnet på gir og brekk var også veldig pent.. får alt til å se så mye dyrere ut :D

 

Alt du har gjort er jo knall... Stå på!! :D

 

Felger ja, hmm... det er et valg jeg også sliter med - de du har valgt ut er kule alle sammen!

 

Er Celican din senka forresten? Min er nemlig det - og da tror jeg at jeg kan ha max 17"...? Så du KAN ha 18" på "u-senka" t20?

 

Nei nå fikk jeg lyst til å planlegge (fremskynde) ting på min bil gitt!

Lenke til kommentar

Takk for cred! :) Varmer med slikt etter alt arbeidet..

 

Min er ikke senka nei, og har hørt det går med 18" på usenka T20.. :) Det kommer ann på gummien, så du må regne med 35 eller 30 profil. Skal du ha 40 eller over må du være enten heldig, ellers så må du prøve å unngå subbinga...

 

Denne har 18":

 

http://i18.photobucket.com/albums/b139/cel...r5/CIMG1898.jpg

 

 

 

Ang felgvalg så vil jeg prøve å holde meg så lav som mulig, med originale dempere. Jeg tror jeg drøyer dette med senk, til jeg sitter på mer informasjon om det..

 

Slik jeg har forstått det, så må jeg holde meg innenfor 5% av original rulleomkrets for at det skal være lovlig. Men hvordan forandrer høyden seg mot disse 5%? Blir bilen høyere, eller lavere?

 

For om den blir høyere, så må jeg prøve å holde meg rundt 0%. Jeg orker ikke den jallalooken bilen får når den blir for høy! :p

 

Så slik er regnestykket:

 

Original dekkdim:

195/65 R14

 

Noe som gir en rulleomkrets på 1858mm

 

 

Om jeg kjøper disse:

225/40 R17

 

Så blir rulleomkretsen 1866mm, hele 0,4% forskjell.

 

 

Blir bilen 0,4% høyere da, eller? Setter gjerne pris på om dere kan hjelpe meg litt her. :)

 

 

 

Også ang felgvalg. Fikk svar fra Sharifs idag, og de bad meg finne noe på Felgimport.no eller martins.no som jeg likte. Tittet litt og gav dem noen alternativer derfra:

 

X-43-silver-HR.jpg

MOMO X-43

 

V10-BLACK-HR.jpg

MOMO V-10

 

SPLITZ.jpg

TSW Splitz

 

Moda_Hornet.jpg

MODA Hornet

 

 

-

 

Her har vi de andre jeg oppga:

 

http://www.wheelfire.com/scontent/WheelDet...&CheckFit=1

 

 

Hva syntes dere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...