Pluggen Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Da er det nok 215/35-18 som er nærmest med 0,23% mindre diameter 225/40-18 er på grensa med 4,61% større diameter, noe som gjør at jeg tipper det vil subbe med litt god senk.. Okay, men om jeg hopper ned til 17"? Hva ville du ha valgt? Vil helst slippe å miste tenna pga risting og vibrasjoner i fremtida... Skal det se penest mulig ut, så 18" om du skal ha litt kant av samme grunn som blir nevnt over meg her Om du skal ha komfort er 15" og 16" det beste Skiller ikke såå mye på komforten fra 17"-18" spør du meg Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Da er det nok 215/35-18 som er nærmest med 0,23% mindre diameter 225/40-18 er på grensa med 4,61% større diameter, noe som gjør at jeg tipper det vil subbe med litt god senk.. Okay, men om jeg hopper ned til 17"? Hva ville du ha valgt? Vil helst slippe å miste tenna pga risting og vibrasjoner i fremtida... Skal det se penest mulig ut, så 18" om du skal ha litt kant av samme grunn som blir nevnt over meg her Om du skal ha komfort er 15" og 16" det beste Skiller ikke såå mye på komforten fra 17"-18" spør du meg Du har sikkert kjørt en del mer enn meg, så jeg stoler på dine ord.. Men, fremdeles virker dette vanskelig gitt, vil liksom ha det perfekte mellom utseende og comfort. Bildet av 5'ern på bildene er også med 18", selv om de ser ut som 17" eller mindre! Uff nei, dette ble plutselig veldig vanskelig.. Er redd for at det ser for dumt ut også... Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Drit i hva andre syns, finn noe du liker Ville nok godt for 17" om du skal ha en enkel, sølvfarget felg, men 18" om du skal ha en mørk kantfelg.. Ser på alt det andre du har gjort med bilen, så du kan ikke gjøre noen feil tror jeg Lenke til kommentar
Brian Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Spør om du får prøve felgene på bilen før du bestemmer deg. Det bør vel kansje gå an det også? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Takk for ros.. Jeg syntes det er viktig å researche godt før man begynner å kjøpe noe store greier. Ihvertfall noe slikt, som er veldig avgjørende for utseendet. Du gir nok et godt råd med 17" med vanlig felg, og 18" med kantfelg. Med kantfelg vil det nesten virke som 16", bare at bilen blir enda høyere? (jeg har jo 16" fra før) Tar imot tips fra dere nå gutter, jeg sitter i en situasjon jeg må sitte og høre på hva andre sier og mener for at jeg skal komme videre med det! @Brian: Ja, det er jo noe jeg kan spørre om. Men vil de gå med på det? De må sikkert bestille felgene osv... Endret 18. januar 2009 av AnaXyd Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Prøve felger? det kan du nok bare glemme, de fleste forhandlere går ikke med på sånt. "You mount them, you own them" (det står ivertfall i Zito katalogen jeg har.) Edit: Ta et godt bilde av bilen og manipuler felgene på bilen, du får en god pekepinn på hvordan det blir seende ut. Endret 18. januar 2009 av Rebel-Rider Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg står fortsatt på min mening om felg nummer en.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Støttes!!!... Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Der jeg jobbet tidligere kunne man prøve litt av hvert av felger, men sto jo mye "demofelger" der da.. Det å bestille opp felger er det nok ingen som gjør bare for at du skal få prøve de på.. Der jeg jobbet sist bestilte jeg en av hver felg jeg var fristet til å ha på bilen for så å prøve de på bilen, så bestilte jeg tre til av den jeg fant ut jeg ville ha, men blei jo ingen billig affære selv med rabattene jeg hadde.. Bare en idé om du først har muligheten, da finner du ut hva du vil ha i hvertfall Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Smart tips Pluggen.. Verdt å tenke på om jeg er veldig usikker.. Felg 1 er fin den, er jo en grunn til at jeg plukket den ut i førsteomgang, men den har litt for tynne eiker for min stil! Vil ha noen som er passelig tjukke... Dere står fritt til å komme med andre forslag på felger til min bil! Jeg føler jeg står i en vanskelig posisjon nå... Har bladd igjennom en bildetråd for Celicaer på et forum, og har funnet noe som kan være noe. Her er det et bilde av en jeg likte godt: EDIT: Fikset på bildene. Endret 20. januar 2009 av AnaXyd Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 veldig fint bilde ja, trykk F5 så ser du det du også Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Ah! Det funka istad! EDIT: Da skal de være i orden! Endret 20. januar 2009 av AnaXyd Lenke til kommentar
Brian Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Slett ikke verst de felgene der, hadde heller gått for de enn de to andre det står imellom. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Helt klart de felgene der ja Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Ja, jeg syntes de virkelig var noe annet. Eller hva? Kan sette opp en liten "poll" til for dere, gi meg noen minutter.. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) "Poll" Okay folkens, jeg klarer jo ikke å bli enig med meg selv ang. felger. Har funnet noen nye kandidater dere kan velge mellom. Fortsetter med samme navn på felgene så det ikke blir surr! Felg 5 - Felg 6 - Felg 7 - Felg 8 Hvem syntes dere er finest? Endret 20. januar 2009 av AnaXyd Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Felg 7 falt i smak *Copy that* Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Stusser på felg 5 og felg 7 jeg . Veit ikke om jeg syns felg 5 har for tynne eiker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå