Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog 'n Showcase: Toyota Celica T20 - FAKTISK OVER 2000 BILDER I DENNE TRÅDEN! - [Update: desember 2010]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okay, her er resultatene:

post-91181-1231692199_thumb.jpg

1: | | | | | | | | | : 9 stemmer

post-91181-1231692297_thumb.jpg

2: : 0 stemmer

post-91181-1231692319_thumb.jpg

3: | | : 2 stemmer

post-91181-1231692352_thumb.jpg

4: | : 1 stemme

post-91181-1231692399_thumb.jpg

5: | : 1 stemme

Flere bilder av 5:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-91181-1231692674_thumb.jpgpost-91181-1231692698_thumb.jpg

post-91181-1231692496_thumb.jpg

6: | | | | | | : 6 stemmer

Ser ut som det er 1'ern som leder hittil! Forklar gjerne hvorfor denne ser så bra ut.. :) Syntes 6'ern skiller seg ganske godt ut, om jeg skal si det selv.

MaSo, var på pcn din og henta det! :D Neida, du la det ut i denne tråden engang...

EDIT: Oppdaterte litt, og la til flere bilder av 5.

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar

Ja, den skiller seg ganske bra ut. Og på svart bil tror jeg den sitter ganske bra. Står egentlig mellom 1, 5 og 6. Og kanskje 3, men tror ikke den passer på min bil.

Det som er bra med 6'ern, er at jeg kan helt sikkert finne en som ser slik ut ganske billig. Det er bra for meg og bilen, da det blir fortere felger på den.

Lenke til kommentar

syntes nå 3ern og 5ern var sykt fete jeg , tror de hadde passa ganske bra på bilen din.

og det nye interiøret ditt blei helt sykt....dit bra jobba.

men over på noe litt annet.

når du for en stund sia bytta ventil tetninger og noen stempel ringer på motoren din kosta det bare 8000? eller var det spesial pris fordi du kjente dem?

for jeg har nå akkurat det samme problemet, den ene stempelringen min har gåt sikkelig til dass, så bilen min har null kompresjon på den ene sylinderen og går bare på tre sylindere hele tiden :( :( men når jeg spurte hvor mye dette ville koste å fikse fikk jeg beskjed om at det ikke var noe vits i å fikse, og at jeg heller skulle kjøpe meg en ny motor fordi det ville bli billigere:S så skulle vell tro at det kom på 15000 pluss og det var til og med svart:S?

veit du om noen som kan fikser dett billig?

ps: sykt fett interiør

Lenke til kommentar

Heisann!

Takk for ros! Er ganske stolt over det selv! :wee:

Jeg var sinnsykt heldig med prisen på reperasjonen, da jeg kjenner verkstedet litt. Har gjort noen tjenester for dem, så de hjalp meg litt med bilen. :)

Uansett, en slik reperasjon er veldig omfattende. Jeg fant ut i ettertid hva de faktisk har gjort, og hva som må til for å gjøre det, og det er myyyye.

En slik reperasjon hos Toyota ligger sikkert på 20 lapper ++.

Ny motor, tja... Om du oppgraderer det der + vannpumpe og litt til så har du så og si en splitter ny motor som varer lenge.. Istedet for å bruke 15k på å kjøpe en motor som omtrent er like ille..

Tilbake til felgene:

Jeg liker svært godt 5'eren og 6'eren selv. Blir mer og mer forelsket i 6'eren, selv om jeg hadde nesten gjort meg opp en mening på 5'eren på forhånd da den så så sinnsykt rå ut! Men et vanskelig valg dette her... 3'ern er jo også tøff.. Er litt originalt med så dype felger..

EDIT: Vasket forresten bilen idag! Deilig å dra frem høyttrykksspyleren etter en så lang periode med minusgrader. Tok vekk mye skitt som har vært der en stund, og nå er bilen så og si god som ny! Gleder meg til jeg får tatt en runde med poleringsmaskinen jeg fikk til jul også..

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar

hmm. du var heldig der ja:P

angående felgene så er min mening at 5 ern er finere en 6 ern, den kanten er jo driit fin, også synte jeg kansje at 6 ern ser litt for likt ut som alt annet man ser på gata, litt for mye shariffs preg på dem.

foresten hvor var det du kjøpte de trd tinga dine? trekka til girspaken og sån?

Lenke til kommentar

Okay, da står det mellom 5'ern og 6'ern da! Personlig syntes jeg at det er disse det står mellom.

La oss ta en finale her dere:

post-91181-1232123644_thumb.jpg

Felg nr 5. Svarte og sølv detaljer, passer bra til svart Celica som dere ser her.

post-91181-1232123773_thumb.jpg

Felg nr 6. Litt tynnere eiker, men kun sølvfarget. Mange mener at disse er litt typisk "hvermannskost".

Begge felgene er perverse! Men jeg tror felg 5 skiller seg ut ganske mye når vi skal tenke på det økonomiske. Men dette skal jeg sjekke ut først!

Uansett, gi deres mening!

Lenke til kommentar

Gode poenger her!

Vanskelig dette her, har liksom lett etter felger i flere måneder nå, og enda har jeg ikke funnet den rette!

Det som også er litt kult med 5'ern, er at den er litt innsenket, noe som gir en litt dypere følelse.

Kom gjerne med mere påstander/argumenter/etc! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...