AnaXyd Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Blir kjempespennende ja! Gleder meg som en bitteliten unge. Blir julegave til meg selv dette her.. Spent på hvor heftig det faktisk blir med oransje sømmer, det må jo bare bli flott med dørtrekka, slik som Brian nevner! Også hvor digg blir det ikke med setevarmere! Endret 2. desember 2008 av AnaXyd Lenke til kommentar
Brian Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hemoridegrill er kjekt ja, spesielt når du har skinn. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Utrolig fine setetrekk. Jeg visste ikke at man fikk kjøpt så fine aftermarket trekk. De vil virkelig se bra ut med bilen din. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Håper jeg også! Gleder meg! Driver å venter med å betale trekkene til dollaren går litt ned. Akkurat nå (7,15) er den litt stiv, og jeg kan spare noen hundrelapper om jeg venter litt.. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Den har holdt seg ganske stabil på døye 7kr i en lengre periode nå, så jeg tror ikke du vil spare all verden på å vente. Lenke til kommentar
DJ Hauge Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Heeey! Digger alt arbeidet du har gjort med t20en! du er veldig dyktig! lurte på hvor du fikk tak i sånne plasmaskiver? de var råe! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 @ bil Digger den, men det er en ting.. ..hvor har du gravd ned planene om turbo? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 DJ Hauge: Takker! Jeg kjøpte de igjennom en kompis som skaffa dem fra polen. Har du T20 selv? WheelMan: Godt å høre! De er ikke godt gravd ned isåfall! Jeg driver å funderer på konvertering, men jeg må nesten prioritere annet først. Det kommer til å koste meg minst 20k for noe slikt, og masse jobb. Men det frister jo! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) ? EDIT: Har ikke sett noe til deg på MSN i det siste - gravd deg ned der også? Endret 7. desember 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 3S-GTE! <3<3 Jeg er på MSN stadig vekk jeg! Jeg er der akkurat nå, og det er du og ser jeg! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Gode news på gang: 20.12.08 11.43 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 19.12.08 07.40 VIDERESENDT TIL MOTTAKER 18.12.08 21.06 TIL TOLLVURDERING 18.12.08 21.06 ANKOMMET MOTTAKERLANDET Da betyr det at de er veldig nære nå! Satser på å trekke om seter i jula.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Da er de hos deg i morra da Hva, egentlig? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Er posten i gang på søndager nå i julestriden? Setetrekkene vet du.. <3 Endret 20. desember 2008 av AnaXyd Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Selvfølgelig, alt for deg Aww, tøft! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Da var de mottatt! De er, ubeskrivelige... <3 Driver og trekker om nå, og det tar litt tid gitt. Ihvertfall nå i julestriden! Regner ikke med å bli ferdig med omtrekkinga med det første, så jeg ønsker dere lesere en riktig god jul så lenge! FØLG MED! Det er ikke så lenge til dere får se trekkene! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 BILDEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Vel, en liten teaser kan du gi oss? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Kan kanskje komme med en teaser i morgen.. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Her har jeg ihvertfall en liten teaser til dere: Har nå drevet i 3 dager, og er ferdig med den ene ryggen bak(er to stk) og rompa bak. Masse styr, men fy svarte å fett det blir! EDIT: Oppdaterte førstepost litt og jeg. Følte den var grodd igjen litt! Endret 25. desember 2008 av AnaXyd Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 For å si det slik, dette GLEDER JEG MEG til blir ferdig! Kjappa på! Lenke til kommentar
granat Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 kjempebra logg du har her!! gleder meg til å få se de ferdige setene! hvor kan man foresten få tak i disse skinntrekkene til girspaken, håndbrekket og armlenet? og de setetrekkene. jeg fant de samme på ebay, men hvordan velger jeg farge?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå