Brian Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hahah, dro ledninger ja, jeg leste noe annet i farta. Men det som er så gørr med nye skilt nå er at du får med det flaggopplegget på sia, penere uten i grunn. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) AnaXyd...Dette kunne du Bare si fra når du skal fikse min toyota corolla 96 modell Endret 9. oktober 2008 av Goodall Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Hahah, dro ledninger ja, jeg leste noe annet i farta. Men det som er så gørr med nye skilt nå er at du får med det flaggopplegget på sia, penere uten i grunn. Hehe.. Sånn er det når man er generelt kofferttenkende vet duu.. Syntes de nye skiltene med flagg er en del penere jeg da.. Ser liksom litt freshere ut, da tallene har en litt annen form, og at flagget bidrar til at det blir mer farge i skiltet. Men såklart, hver ens smak! Har hørt at de nye skiltene er litt tynne i forhold til de gamle da.. AnaXyd...Dette kunne du Bare si fra når du skal fikse min toyota corolla 96 modell Hehe, takk! Bare kom med den, så får du full pakke! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Flagget på siden gjør susen. Du får nye oblat på de nye skiltene ja. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Okay! Tenkte å teipe fast skiltet også, noen som har forslag til god teip og hvor jeg skaffer dette? (Bor på Hadeland, så det er begrensa med butikker her) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hvorfor skal du tape fast skiltet? Er endel påkjenninger for tapen om du skal feste et skilt til bilen med det. Vær, vind osv. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Om jeg taper fast skiltet følger skiltet "formene" på bilen, og det ser bedre ut. Nå stikker det jo ganske mye ut, og det ser litt jalla ut når man ser det fra siden... Har lest om mange som har gjort det, men åssen teip de har brukt veit jeg ikke... Må jo være noe som tåler vær og vind som du sier.. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hvordan er reglene rundt små skilt? Har sett noen har hatt små skilt foran, kunne tenkt meg det selv. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Om jeg taper fast skiltet følger skiltet "formene" på bilen, og det ser bedre ut. Nå stikker det jo ganske mye ut, og det ser litt jalla ut når man ser det fra siden... Har lest om mange som har gjort det, men åssen teip de har brukt veit jeg ikke... Må jo være noe som tåler vær og vind som du sier.. Dette får du jo lett til med skruer også. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Jeg vil ikke begynne å skru i frontfangeren min da.. Ihvertfall ikke nye hull osv.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jeg vil ikke begynne å skru i frontfangeren min da.. Ihvertfall ikke nye hull osv.. Du kommer ikke akkurat til å ta vekk skiltet senere? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Nei, men kvier meg litt for det da.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Lite skilt er kjempeulovlig. Punktum. De skiltene som er godkjent er de du får utlevert fra Statens Vegvesen, og ingen andre. Enten har du standardformen, eller så er bilen godkjent med skilt som går over to linjer. Sånne små skilt er utvilsomt pene, men det er ikke lovlig. Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hei supert arbeid : ) blir missunelig og håper jeg har tid og penger til noe sånt om 2 år : ) Er Nissan Skyline jeg har lyst på : ) men Celica og Supra er også biler som frister. Har du bestemt deg for Felger ? http://www.nettby.no/user/file.php?user_id...amp;id=34110988 liker de hær godt : ) men passer kansje ikke til din bil ?? <33 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Skyline er en søplebil, og svarte felger med sølvbane ser små ut. Jeg er så lei av de Zito-felgene. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Takk skal du ha! Om valget står mellom Skyline, Celica og Supra så hadde jeg ihvertfall strøket den første ganske kvikt. Ikke det at jeg har noe imot Skyline, denne er jo helrå denne! Men å få en Skyline godkjent her i Norge er en dyr affere. Mulig du har råd til dette da, det veit jeg jo ikke.. Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hehe Råd til en sån bil ? ehh Nei : P Er jo sån gutte drøm fra første Fast and the furious filmen. Men vi får se, De Felgene jeg linket er på en BMW, syns de er døds råe. men d er no min smak. men liker godt det du har klart og få til AnaXyd Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Da bør du heller satse på Mitsubishi Eclipse! Finner en sånn til omkring 100.000kr. Og dette er jo skikkelig Fast & Furious bil.. Takk for ros.. Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hei Igjen : ) AnaXyd hvilke planer for bilen har du nå fremover da? ble litt nysjerig, hehe. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Planene mine er å få shina opp under panseret. Tenkte å ta av topplokket på motoren, få polert det slik at det er skikkelig shiny. Er så stygt når det er litt korrosjon av forskjellige slag på toppen der, samt masse klin og søl. Har også lyst til å lakkere med pulverlakk etterpå (slik som kjennes ut som sand, veit ikke hva den heter) og la noen av de polerte stedene fremdeles være synlig. Har også bestilt noe shineup deler til motorrommet, slik at det blir enda fetere der. Andre planer er å få kjøpt nye skilter, og festet disse med teip og andre metoder for å redusere støy. (Skilter smeller og dunker vet dere, når man guffer på med anlegget) Har også lyst til å kjøpe hoodlift, da dette rett og slett er helrått. Tenk å bare vippe på bryter på innsiden av bilen, hekte av ekstrafestemekanismen på panseret og whooosh, panseret flyr opp av seg selv. Andre planer kan være å ta og renske kalippera jeg har med sandblåsing og lakkere dem i oransj farge. Bare dette gjør sinnsykt mye! Men tipper dette blir et prosjekt nærmere sommeren 2009 igjen. Update kommer forresten om bittelitt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå