tharshan Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Var en meget fin og ryddig post dette! Likte godt framgongen i prosjektet og kjem til å følge med! Lenke til kommentar
alex-celica Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 ja detta var jo nesten litt skummelt.... har akkurat samma bilen selv(også svart), det som er morsomt er at jeg har omtrent gjort akkurat det samme som deg. jeg har akkurat den samme spilleren som deg og samme luftfilteret, så har jeg nesten gjort det samme med bagasjen bortset fra at jeg har en basskasse av trekt glasfiber baki, og jeg har også bytta frontsett;) men må si det at du har gjort en bra jobb med isoleringa i dørene, har ikke fåt gjort det selv enna, og det durer noe jævlig i dørene mine:P noen få bilder av det jeg har gjort;) Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 I det motorommet der var det masse skit! og forskjellige farger :!: :!: Lenke til kommentar
alex-celica Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 haha jaja....er nå litt skitt inni der..mn den svetter så mye olje så det nytter nesten ikke med motovask intil jeg får fisa det problemet:P men syntes fargene var lit søte jeg:P:P Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Så jo ganske bra ut det der da.. Som nevnt litt mye møkk og forskjellige farger i motorrommet. Bestemm deg for en farge, lakker om, og ta en høyttrykksvask nedi der og du vil fort se at motorrommet ditt blir mye penere.. Og bruk ei slangeklemme på luftfilteret i stedet for patentbånd! Og literen på kassa, hva er den? Så litt liten ut, med tanke på at du har to subber der. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Kan være han bruker patentbåndet til å få filteret til å henge fritt da. Det må jeg også. Lenke til kommentar
alex-celica Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 kassa er 40 liter...så det skulle være akurat riktig for begge elementene;) og patentbåndet er fro å holde det fritt ja:) men hvordan går det med instrumentskivene dine? får du dem snart? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Okay.. Så mye mindre ut, men er utrolig hvor overrasket man kan bli av volumet på enkelte ting! Instrumentskivene er på vei ja, og regner med å få dem snart.. Gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Da var det enda en pakke ankommet mitt hjertelige hjem. Hva kan postens pakker by på denne gangen? Her har vi pakken. Ikke så stor denne gangen. Hmm, enda mindre pakke inni også? Hva kan nå dette være? Åja! Det var jo de klare blinklysene jeg hadde bestilt! Skal montere de på bilen snart.. Lenke til kommentar
alex-celica Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 fett fett. du har bra smak:P de samma har jeg også Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 God smak eller like blinklys? Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 God smak eller like blinklys? hehe den var god ^^ Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Prøvd å sette de oransje pærene? Får ikke eggeplommeeffekt eller? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Har ikke fått tid til å montere dem enda.. Eggeplommeeffekt = ? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Oransje lys i midten av lampa Lenke til kommentar
alex-celica Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 nei nei....de blinkerne her helt geniale....det er et lite skold over selve pæra så man ser den ikke i det hele tatt. og er drit stilig lys når dem blinker;) Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Flott! Ble nesten skeptisk jeg nå.. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Ta det med ro Bare å sette i Led-pære eller en vanlig pære med et sølvlag på.. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Eller bare sette i helt vanlige parklyspærer av samme sort, som da er helt blanke og lyser/blinker hvitt. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Det er ikke lov da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå