Gå til innhold

Problemer med CoD Modern Warfare og onlinespilling


Tetanus

Anbefalte innlegg

Er det flere en meg som er svært plaget med at man ofte mister servere enten i selve spillet eller rett før spillet begynner? Spesielt gjelder dette dersom man spiller flere sammen, man mister rett og slett de andre spillerne. 

 

Det er enormt irriterende å måtte invitere på nytt hver gang man får opp meldingen "party no longer active".

 

Er det bare meg eller ble ting verre etter den nye patchen?

 

-Tet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er nok mange som har problemer der ja, men er det flere som deler min oppfattning om at problemet ble verre etter den nye patchen?

 

Noen som vet hvorfor det er som mange som opplever så store problemer i det store og hele. Er det serverene det er noe galt med?

 

Gjelder det bare PS3, eller alle versjoner?

 

-Tet

 

edit: tekst

Endret av Tetanus
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Problemer her og, av og til fungerer det ok.

Spillet henger seg oftest når jeg skal velge game-type og det står downloading settings...

Har ps3 btw.

 

 

Hvis du mister spillet rett før det skal starte, så forsøk å være rask med å trykke FIND GAME og den samme spilltypen (feks Domination) med engang. Da havner man ofte i det samme rommet man var i før "forbindelsen" blei brutt.

Rart at ingen finner en årsak til alle problemene og fikser det. Man skylder på NAT innstillinger, men det er jo bare tull.

 

Add meg hvis du vil spille COD4 eller GTAIV når det kommer. PSN ID: toreandreflo

post-135075-1207735585_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...