Tetanus Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Er det flere en meg som er svært plaget med at man ofte mister servere enten i selve spillet eller rett før spillet begynner? Spesielt gjelder dette dersom man spiller flere sammen, man mister rett og slett de andre spillerne. Det er enormt irriterende å måtte invitere på nytt hver gang man får opp meldingen "party no longer active". Er det bare meg eller ble ting verre etter den nye patchen? -Tet Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Det er nok ikke bare du som har problemer med online-delen i CoD4. Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Er nok mange som har problemer der ja, men er det flere som deler min oppfattning om at problemet ble verre etter den nye patchen? Noen som vet hvorfor det er som mange som opplever så store problemer i det store og hele. Er det serverene det er noe galt med? Gjelder det bare PS3, eller alle versjoner? -Tet edit: tekst Endret 31. mars 2008 av Tetanus Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Problemer her og, av og til fungerer det ok. Spillet henger seg oftest når jeg skal velge game-type og det står downloading settings... Har ps3 btw. Endret 31. mars 2008 av The_Free_Man Lenke til kommentar
Matias9 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Problemer her og, av og til fungerer det ok.Spillet henger seg oftest når jeg skal velge game-type og det står downloading settings... Har ps3 btw. Hvis du mister spillet rett før det skal starte, så forsøk å være rask med å trykke FIND GAME og den samme spilltypen (feks Domination) med engang. Da havner man ofte i det samme rommet man var i før "forbindelsen" blei brutt. Rart at ingen finner en årsak til alle problemene og fikser det. Man skylder på NAT innstillinger, men det er jo bare tull. Add meg hvis du vil spille COD4 eller GTAIV når det kommer. PSN ID: toreandreflo Lenke til kommentar
Snoopy_1994 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Gjelder det bare PS3, eller alle versjoner? Jeg har 360 og har ikke hatt noe problemer med cod4 online... Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Det virker jo ganske utrolig at dersom samtlige eller nesten samtlige spillere på PS3 er plaget av disse problemene, at det ikke har kommet en fix. -Tet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå