Gå til innhold

dokkingstasjon til minnepenn til hifi anlegg.

Anbefalte innlegg

Finnes det en "dokkingstasjon" som kan lese vanlig minnepenn? Slik at det fungerer noe lignende de som finnes til Ipod?

Har lett på nettet men finner ikke noe som ligner...Vet at jeg kan bruke mp3 spilleren min som avspiller, men jeg håper det finnes en bedre løsning enn dette.

takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Finnes det en "dokkingstasjon" som kan lese vanlig minnepenn? Slik at det fungerer noe lignende de som finnes til Ipod?

Har lett på nettet men finner ikke noe som ligner...Vet at jeg kan bruke mp3 spilleren min som avspiller, men jeg håper det finnes en bedre løsning enn dette.

takker for svar!

Docking-stasjonen til iPod fører ut analog audio fra iPod, etter at iPod har spilt av filen som ligger på harddisken, og konvertert de digitale filene til analog audio.

En vanlig minnepenn har ingen innebygd avspiller, og kan derfor ikke sende ut analog audio!

Docking-stasjonen kobler også iPod til en USB- eller FireWire-(gamle modeller!) host, slik at denne hosten kan spille av filene som ligger på harddisken.

Dette finnes vel ikke på noen analoge musikkanlegg?!

Så da må du ha en digital avspiller som kan gjøre dette, og de finnes.

Og da kan du jo bare koble minnepinnen til USB-porten direkte!

Samme som om du kobler den til en vanlig computer.

Vanlige, eksterne USB-dock finnes, for å ta ut USB-tilkoblingen til fronten, eller vekk fra computeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...