Kristian S Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Jeg har klart å sette opp en FTP server gjennom nettverk. Men har problemer med å sette opp på internett siden jeg har internett gjennom router. Da har jeg ikke min egen IP. Da bruker jeg bare routeren's IP. Noen som har noen forslag om hva jeg skal gjøre? PS: Bruker Bulletproof FTP server. Lenke til kommentar
MullaKrekar Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Da må du sette opp port-forwarding fra routeren og til den maskinen (les: IP-adressen) der du har satt opp FTP-serveren. Standard FTP-port er nr. 21. Da vil alle FTP-"forespørsler" til routerens IP-adresse bringes videre til den lokale IP-adressen på ditt nettverk. Lenke til kommentar
Kristian S Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Vet noen hvordan jeg kan gjøre det på min router? Jeg har en ZyXEL Prestige 100IH ISDN router. Lenke til kommentar
MullaKrekar Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Kjenner ikke den routeren der, men det kan hjelpe litt hvis du forteller hvilke valg du har i menyen til konfigurasjonen. Det er webgrensesnitt til routeren, eller? Lenke til kommentar
Kristian S Skrevet 28. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2003 System Information |General |System Password ISDN Ethernet Remote Node Static Route Dial-In Setup |Default Setup |User Setup SUA Server (Kan se ut som det er noe med denne) Filters System Mainentance |Log & Trace |Diagnostic |Status |System Update Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Mulig noe med filters? sjekk alle menyene, les manual, les webside...osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå