Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal jeg gjøre?

Gjest Guest_anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_anonym_*

Hei.

Har hatt en kjæreste i 2 år helt til det ble slutt. bruddet er da for 2mnd siden. Men føles fortsatt som det skulle vært i går. jeg er ikke lykkelig i det hele tatt, greier ikke få denne jenta ut av hodet mitt. Har prøvd forskjellige ting, som bowling og mye annet sosialt med venner som jeg til vanlig er veldig glad i. men ingen ting av dette har hjulpet noe. spiser og drikker dårlig, som har forårsaket mye vekttap. selv om det er slutt og aldri vil bli noe mer så kan det gå fra når jeg kommer hjem fra skolen og til jeg legger meg som jeg bare sitter i vinduskarmen og tenker på denne jenta. greier absolutt ikke få henne ut av hodet og det gjør rett og slett vondt og tenke på en person som du vet ikke tenker noe tilbake om deg. det vil være slutt for alltid. så den dag i dag vet jeg egentlig ikke hva lykke er.

det jeg egentlig ville spørre om er om noen her har noen tips om hva jeg kan gjøre for og bli lykkelig igjen?

takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Føler at det er litt dumt av meg å skrive i denne tråden da jeg ikke har noe veldig mye å komme med, men har du forsøkt å snakke med jenta? Er dere bitre fiender, eller er det et vennskap mellom dere?

Mener ikke at dere burde snakke om å bli sammen igjen, men i mange forhold som tar slutt er det mange som fortsatt er venner...

Lenke til kommentar

Det vil gå over etterhvert, men kan nok ta mye lenger tid en to måneder. Å henge med venner vil ikke hjelpe i den forstand med at du glemmer henne med engang, men sålenge du har noe annet å gjøre tenker du mindre og du vil fortere komme over henne.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_*
Føler at det er litt dumt av meg å skrive i denne tråden da jeg ikke har noe veldig mye å komme med, men har du forsøkt å snakke med jenta? Er dere bitre fiender, eller er det et vennskap mellom dere?

Mener ikke at dere burde snakke om å bli sammen igjen, men i mange forhold som tar slutt er det mange som fortsatt er venner...

Vi er fortsatt venner ,men når vi var venner før forholdet begynte så kunne vi snakke mye mer sammen en vi gjør nå. men det er vel ikke unormalt tror jeg.

har forsøkt og snakke om det men henne virker ikke noe interesert i og høre så da lot jeg være og fortsette.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_*

vil bare si takk for svarene jeg fikk. får prøve så godt jeg kan for å komme igjennom dette,

selv om det er tungt.

Lenke til kommentar

Trist, synd at det gikk skeis mellom dere :(

Skjønner at du har det tungt, men det er dessverre ikke så mye annet å si enn at tiden leger alle sår, og du må prøve å tenke på andre ting. Det må da være noe du virkelig er interessert i? Kanskje du kunne tatt en reise? Om enn ikke annet enn en helg, reist og besøkt en kompis/venninne i en annen del av landet kanskje?

Det kan også hjelpe å virkelig snakke ut om det, jeg vet ikke om du har gjort det? Gjerne med en veldig nær venn eller familie? Kan hjelpe å få det ut av systemet, virkelig bare slippe følelsene løs på en eller annen måte. Hvis du er sint, slå i stykker et hagebord eller noe? :p

Lenke til kommentar

Forsett å fortsett livet istedenfor å sitte hjemme å deppe. For å si det sånn så vil lite mat og lite aktivitet bare bryte deg mer ned ;) Tving deg ut, så skal jeg love deg det leges fortere enn om du sitter hjemme. Det er heller ikke forbudt å tenke på henne, to år er tross alt mye. Men prøv å ikke la det påvirke andre deler av livet ditt. Lykke til! Om du gidder så kommer nok gliset tilbake fortere enn du tror :)

Lenke til kommentar

Livet er i god behold, det eneste du har mistet er akkurat én av svært mange kilder for følelser. :) Men husk at kroppen og hjernen er et fint maskineri som må vedlikeholdes både fysisk og mentalt, ellers kan det gå virkelig galt, i motsetning til det som nylig har skjedd. :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_*
Trist, synd at det gikk skeis mellom dere :(

Skjønner at du har det tungt, men det er dessverre ikke så mye annet å si enn at tiden leger alle sår, og du må prøve å tenke på andre ting. Det må da være noe du virkelig er interessert i? Kanskje du kunne tatt en reise? Om enn ikke annet enn en helg, reist og besøkt en kompis/venninne i en annen del av landet kanskje?

Det kan også hjelpe å virkelig snakke ut om det, jeg vet ikke om du har gjort det? Gjerne med en veldig nær venn eller familie? Kan hjelpe å få det ut av systemet, virkelig bare slippe følelsene løs på en eller annen måte. Hvis du er sint, slå i stykker et hagebord eller noe? :p

Har en boksesekk men er ikke det at jeg er agresiv. jeg er bare veldig lei meg. er ikke sur på denne jenta eller noe. henne hadde bare rett og slett ikke følelser men er så sinnsykt tungt og miste en du er så glad i. får å si det sånn jeg har prøvd det meste folk har kommet opp med her. hatt masse tid for meg selv. men må vel bare la det gå sin gang og se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_*
Forsett å fortsett livet istedenfor å sitte hjemme å deppe. For å si det sånn så vil lite mat og lite aktivitet bare bryte deg mer ned ;) Tving deg ut, så skal jeg love deg det leges fortere enn om du sitter hjemme. Det er heller ikke forbudt å tenke på henne, to år er tross alt mye. Men prøv å ikke la det påvirke andre deler av livet ditt. Lykke til! Om du gidder så kommer nok gliset tilbake fortere enn du tror :)

Mhm. prøver så godt jeg kan men blir veldig oppgitt når det liksom ikke løfter noe på humøret. men får vel bare fortsette og prøve og se om det blir noe bedre framover. har jo prøvd så godt jeg kan hittil og har ikke tenkt til å gi opp enda.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_*
Livet er i god behold, det eneste du har mistet er akkurat én av svært mange kilder for følelser. :) Men husk at kroppen og hjernen er et fint maskineri som må vedlikeholdes både fysisk og mentalt, ellers kan det gå virkelig galt, i motsetning til det som nylig har skjedd. :)

Mhm er enig i det. men det er liksom en så stor del som er mistet. en du er glad i og kunne holde rundt ha det morsomt med kose med. alt det er borte. denne personen var det noe helt spesielt med vanskelig og beskrive men er utrolig tungt og miste henne men jeg prøver og holde humøret oppe selv om det er vanskelig.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_*
Vis henne denne tråden :)

Står det samme i denne tråden som jeg har prøvd og snakke med henne om. får aldri fullført fordi det virker som henne tror jeg skal ta henne tilbake, noe jeg ikke gjør. jeg respekterer at henne har mistet følelsene for meg , og jeg prøver ikke ta henne tilbake. Det er det at det bare så utrolig vanskelig og gi slipp på henne.

Lenke til kommentar

Kanskje du gir inntrykk av at du vil ha henne tilbake, selv om du egentlig ikke mener dette bevisst. Kanskje du ubevisst ønsker å få henne tilbake, og at dette vises i dine handlinger til tross.

Kanskje er den eneste løsningen å ikke snakke med henne på en stund, slik at du får ordnet opp i tanker og følelser.

Lenke til kommentar
Kanskje du gir inntrykk av at du vil ha henne tilbake, selv om du egentlig ikke mener dette bevisst.

Det er inntrykket jeg sitter igjen med også, etter flere av dine innlegg. Tror du har best av å rydde opp i egne tanker først, før du tar skrittet med å kontakte henne igjen. På en annen side er det jo viktig at hun vet hvor hun kan plassere deg, og hvor hun har deg. Bare ikke gå for fort frem, og gjør handlinger du ikke har tenkt godt igjennom.

Lenke til kommentar

Hvis du konstant har det i bakhodet at du en dag tenker å ordne opp i det og bli sammen igjen, vil du aldri komme over det og det vil plage deg til evig tid. Se heller mot fremtiden uten den intensjon å skulle ta kontakt igjen senere. Det gjør det så mye lettere å gi slipp.

Let it go. :)

Endret av TrondH86
Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_*

Mhm. kan hende det. legger hvertfall ikke merke til dette selv. men jeg prøver og følge rådene deres og ta opp igjen kontakten senere en gang. så jeg får tenkt litt over det og kanskje henne detter ut av hodet selv etter en god stund:) føler meg litt bedre etter jeg fikk delt på forumet bare. takk for hjelpen:)

Lenke til kommentar
Mhm. kan hende det. legger hvertfall ikke merke til dette selv. men jeg prøver og følge rådene deres og ta opp igjen kontakten senere en gang. så jeg får tenkt litt over det og kanskje henne detter ut av hodet selv etter en god stund:) føler meg litt bedre etter jeg fikk delt på forumet bare. takk for hjelpen:)

:whistle:

Let it go ...

Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_*

:whistle:

Let it go ...

Ja.. der ser du:S Skal prøve så godt jeg kan hvertfall:) Så håper jeg at jeg greier og gi slipp på henne..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...