Gjest Guest_Jokke87_* Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hei. Emnetitel ble litt rar, men jeg fant ikke på noe mer passende. Jo, det jeg lurer på er: Jeg er en 20 år gammel mann, hetroseksuell så vidt jeg vet Jeg har alltid trodd at jeg har kunnet bedømme andre menns utsende, desto videre om de er kjekke, pene eller ikke. Men her om dagen kom jeg til å tenke på en ting. 90-100 % av skuespillere og andre menn jeg "synes" er kjekke, hadde jeg ikke noe forhold til før jeg fikk bekreftet det av en jente. Altså noe slik som at jeg har hørt at han og han er kjekke, og derfor i ettertid kan tenke at han er en kjekk mann. Litt vanskelig å forklare dette ... Kan huske flere ganger hvor jeg har sett en mann på film, og lurt på hvorfor han fremstilles som en damemagnet, og selv stilt meg svært skeptisk til at vedkommende skulle være noe særlig pen eller kjekk. Imidlertid, etter at sidemann som da i fleste tilfeller er en jente bemerker at denne personen er fryktlig kjekk, har jeg plutselig syntes at, jo han er kjekk. Noen som har vært borti det samme? Har ikke menn i seg selv noen forutsetning for å bedømme en annen manns utseende, uten andres erfaringer? Noen som kjenner seg igjen? Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Tja, lettere å se om en mann/gutt er stygg enn "pen". Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Det er ikke noe problem for meg å se om en mann har typisk 'kjekke' trekk. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Man kan jo se om man synes en mann er estetisk pen. På samme måte som at du kan si om en hund er fin, selv om du ikke tenner på den, liksom Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Manfred treffer nok spikern på hodet der ja Skulle ikke være noe problem det, med mindre man er svært usikker på egen seksualitet. Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Noen som kjenner seg igjen? Jeg kjenner meg igjen. Jeg blir veldig ofte overrasket over hvilke menn damer synes er pene eller kjekke. Klarer å se at enkelte menn ser bra ut (men det er kanskje fordi jeg har hørt at de er nettopp det?), men de aller fleste menn klarer jeg ikke å bedømme utseende til. Aner f.eks. ikke om kameratene mine regnes som pene. Menn ser liksom bare "vanlige" ut. Når det gjelder damer bruker jeg bare ett hundredels sekund på å se om vedkommende er attraktiv eller ikke. Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg klarer ikke å se hvem som er den kjekkeste av guttene i klassen min f.eks. Men kan jo se at Brad Pitt ser bedre ut enn den bleike overvektige fyr`n i klassen min, men sånn generellt så kan jeg ikke se hvem som er penest osv. Hvis noen har veldig rare trekk i ansiktet, kan jeg jo se at de er stygge, men sånne helt vanlige folk ? Nope. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg tror det ligger mer i at du ikke tenker på det. Hvis du vil kan du se om en sofa er fin, om et hus er fint, om en katt er fin... Hvorfor skulle menn være fullstendig borte fra den estetiske sansen? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Vi minner om reglene for gjesteposting. Dette er ikke et spesielt sensitivt emne, og tråden er derfor stengt. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Endret 31. mars 2008 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg