faskeland Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hei. Leste et sted på forumet her at noen hadde stilt inn kameraet på sin htc touch cruise slik at den tok bilde når utløserknappen er halvveis nedtrykket. Jeg lurer på hvordan han/hun fikk det til... Under hvilke menyer finner man det valget?? Knappen er veldig hard, så det hadde vært fint å få det til... Takk for svar! Lenke til kommentar
Trojan_rider Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Når du setter i gang kameraet f.eks. ved å holde kamera knappen inne. Deretter trykker du på skjermknappen nederst i høyre hjørne.(Ikon som hviser tre streker) etter å ha trykket på den Blar du deg en fane til høyre("tannhjul fanen").I avansert fanen som den heter ser du to hakk lenger ned at det står "BILDEALTERNATIVER" ved å gå inn på den så ser du at du kan velge "HALVT TRYKK". LYKKE TIL!! Hei. Leste et sted på forumet her at noen hadde stilt inn kameraet på sin htc touch cruise slik at den tok bilde når utløserknappen er halvveis nedtrykket. Jeg lurer på hvordan han/hun fikk det til... Under hvilke menyer finner man det valget?? Knappen er veldig hard, så det hadde vært fint å få det til... Takk for svar! Lenke til kommentar
faskeland Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Hei. Takk skal du ha!!! Nå funker det som en drøm.. Lenke til kommentar
iversenman Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Går dette ann til htc s730? Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Er vel bare å prøve det vel? Lenke til kommentar
iversenman Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Prøvde men fant det ikke ut :/ Lenke til kommentar
theDaniel Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Prøvde men fant det ikke ut :/ Hmm...her er jeg ikke helt sikker men det kan hende det finnes kameraoppdateringer til din telefon. Min HTC TyTnII hadde ikke dette menyvalget før etter jeg hadde oppdatert kamera softwaren. I tillegg til dette menyvalget ble også bildekvatiteten bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå