Leeroymonster Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Veit ikke helt hvor denne hører hjemme, men poster den her. Med de andre SE mobilene jeg har hatt har jeg hatt (og benyttet meg av) muligheten til å lagre en sikkerhetskopi av alle kontaktene på Memory Card. Når jeg har gått inn 'kontakter' har det kommet opp et alternativ som heter 'valg' eller noe lignende, men i denne (W660i) kommer det bare opp 'legg til kontakt'. Hvordan kan jeg lagre sikkerhetskopi med denne telefonen? Er det i det hele tatt mulig? EDIT: Dette gjelder forsåvidt også kopiering av kontaker fra telefonminne til SIM-kort også. Endret 2. april 2008 av Leeroymonster Lenke til kommentar
kaysd Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Veit ikke helt hvor denne hører hjemme, men poster den her.Med de andre SE mobilene jeg har hatt har jeg hatt (og benyttet meg av) muligheten til å lagre en sikkerhetskopi av alle kontaktene på Memory Card. Når jeg har gått inn 'kontakter' har det kommet opp et alternativ som heter 'valg' eller noe lignende, men i denne (W660i) kommer det bare opp 'legg til kontakt'. Hvordan kan jeg lagre sikkerhetskopi med denne telefonen? Er det i det hele tatt mulig? EDIT: Dette gjelder forsåvidt også kopiering av kontaker fra telefonminne til SIM-kort også. Nå har ikke jeg W660i selv, men rekner med at den har samme meny som en W580i. - Da må du først inn i meny - Velger Kontakter - Nå skal den står og "lyse" på Ny Kontakt, trykk da på Valg - Gå ned til og trykk på Avansert - Og der får du et valg der det står Kopier til M.S Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Fant ut av det. Har som du kanskje ser merket tråden som løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå